У Луцьку водій БМВ «кидався» на журналістів та погрожував. ФОТО. ВІДЕО 18+
Під час спільного патрулювання журналістів із патрульною поліцією на працівників ЗМІ накинувся чоловік та почав погрожувати.
Водій автівки "БМВ Х5" порушив правила дорожнього руху - перетнув дві суцільні смуги розмітки та заїхав на тротуар, чим порушив правила дорожнього руху.
Коли до нього підійшли поліцейські, аби скласти протокол за порушення ПДР, він почав агресивно поводитись та лаятись. Пізніше кинувся на журналістів із кулаками та словесно погрожував розправою.
Відео містить нецензурну лексику.
Як стало відомо журналістам ВолиньPost з власних джерел, цього чоловіка на "БВМ Х5" звати Іван Тимощук. Він мешканець села Липини Луцького району.
Бажаєте дізнаватися головні новини Луцька та Волині першими? Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram!
Водій автівки "БМВ Х5" порушив правила дорожнього руху - перетнув дві суцільні смуги розмітки та заїхав на тротуар, чим порушив правила дорожнього руху.
Коли до нього підійшли поліцейські, аби скласти протокол за порушення ПДР, він почав агресивно поводитись та лаятись. Пізніше кинувся на журналістів із кулаками та словесно погрожував розправою.
Відео містить нецензурну лексику.
Як стало відомо журналістам ВолиньPost з власних джерел, цього чоловіка на "БВМ Х5" звати Іван Тимощук. Він мешканець села Липини Луцького району.
Бажаєте дізнаватися головні новини Луцька та Волині першими? Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram!
Якщо Ви зауважили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
Коментарі 168
Останні новини
Сантехніка для дому: надійність на вашій кухні та в санвузлах*
30 серпень, 2016, 17:48
У Нововолинську зникла жінка
30 серпень, 2016, 17:47
У Луцьку водій БМВ «кидався» на журналістів та погрожував. ФОТО. ВІДЕО 18+
30 серпень, 2016, 17:33
Ковельська влада «розбереться» із газовими лічильниками
30 серпень, 2016, 17:13
У Володимирі розпочинають ремонтні роботи по вулиці Ковельській
30 серпень, 2016, 16:55
90 зараз Луганськ, Донецьк.... у нас ще спокій!
А на кільці біг борд обережно бидло і фото цього...
Чудак наговорил на большее
Не полінуйтесь)
Я не виправдовую його поведінку, не люблю шоу і цирків. Сказав забрати камеру, мовча забрали б і було все спокійніше.
1. Фізична особа може бути знята на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку лише за її згодою. Згода особи на знімання її на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку припускається, якщо зйомки проводяться відкрито на вулиці, на зборах, конференціях, мітингах та інших заходах публічного характеру.
Так стаття
307
ЦКУ
передбачає, що фізична особа може бути знята на фото
-
, кіно
-
, теле
-
чи відеоплівку лише за
її згодою. При цьому законодавець чітко зазначає, що коли зйомки проводяться відкрито на
вулиці, на зборах, конференціях, мітингах та іншихзаходах публічного характеру згода особи на знімання її на фото -, кіно - , теле - чи відеоплівку припускається. Це означає, що у випадку
проведення заходів публічного характеру, питати згоди особи на проведення зйомок не
потрібно, особа усвідомлює, що вона знаходиться у громадському місці. Отже, знімати можна з дотриманням вимоги, що зйомка проводиться відкрито – тобто таким
чином, що особа бачить,
що відбувається.
При цьому не
обов’язково, щоб
журналіста/фотокореспондента бачила кожна особа, головне, щоб
зйомка проводилась не прихованою камерою, а у відкритому режимі.
Особа, яка була знята на фото у відкритому публічному місці, може вимагати припинення її
публічного показу, але тільки в тій частині, яка стосується її ОСОБИСТОГО ЖИТТЯ. Причому,
витрати, пов’язані з демонтажем запису або припиненням показу, відшкодовуються цією
фізичною особою. Тягар доведення того, що події стосуються особистого життя особи,
покладається на того, хто вимагає його припинення.
Чекаю від вас роз"яснення що таке "ОСОБИСТЕ ЖИТТЯ"))
Стаття 307. Захист інтересів фізичної особи при проведенні фото-, кіно-, теле- та відеозйомок
1. Фізична особа може бути знята на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку лише за її згодою. Згода особи на знімання її на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку ПРИПУСКАЄТЬСЯ, якщо зйомки проводяться відкрито на вулиці, на зборах, конференціях, мітингах та інших заходах публічного характеру.
Прочитайте УВАЖНО. Ключове слово вам виділив великими.
Заперечити особа може, але заперечення стосується виключно її ОСОБИСТОГО ЖИТТЯ.
Що таке "особисте життя" визначає ст. 301 ЦКУ, яка гарантує фізичним особам право на особисте життя та його таємницю. Під поняттям «особисте життя» слід розуміти поведінку фізичних осіб поза межами виконання різноманітних суспільних обов´язків, тобто життєдіяльність людини в сфері сімейних, побутових, особистих, інтимних та інших стосунків, що звільнені від «тягаря суспільних інтересів».
В даному випадку особа порушила ПДР. Це є адміністративним правопорушенням, а саме -(проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Таким чином в даному випадку ніякого "особистого життя" бути не може, тому зйомка не заборонена. Навіть більше, вона є доказом про вчинення ряду правопорушень особою.
Тому якщо особа на бмв не згідна і вважає що його знімали не законно - нехай спробує довести це в суді.
2. ст.307 ч.1 чітко визначає згоду на зйомку. Ст 301, про яку ви теж пишите,
ч.1.Фізична особа має право на особисте життя.
ч.2.Фізична особа сама визначає своє особисте життя і можливість ознайомлення з ним інших осіб.
ч.3.Фізична особа має право на збереження у таємниці обставин свого особистого життя.
ч.4. Обставини особистого життя фізичної особи можуть бути розголошені іншими особами лише за умови, що вони містять ознаки правопорушення, що підтверджено рішенням суду, а також за її згодою.
3. Все чітко визначено в законодавстві, додумати нічого не треба і дописувати. Якщо б журналісти не знімали, то не було б конфлікту - Ви це в упор не хочете бачите.
4. В стані емоцій можна зробити все що хочеш - ці журналісти так і зробили: получили картинку і шоу.
5. Ви хочете, щоб таке повторилось? Якщо ні, то журналісти 1) мали б спитати, чи можна Вас знімати і 2) після отримання згоди робити свою роботу. Мєнт, що стояв поруч, це скоріш за все розумів - це видно з відео. Але, як писав раніше, максимум, що вони вивчили, це ПДР і КпАПП: конституцію вони не знають (може тільки 63 ст), ЦК та ЦПК теж не бачили в очі. В суді не один раз в цьому переконувался.
6. Якщо ж хочете, щоб такі випадки повторювались, то на немає про що дискутувати.
Ще раз, прошу зупинити цю дискусію- чесно, не має часу.
Закон не визначає переліку можливих чи необхідних діянь, якими б особа могла здійснити своє право на визначення свого особистого життя. Особа самостійно на власний розсуд вирішує яким чином визначати, організовувати та проводити своє особисте життя в залежності від власних інтересів та мети. Однак, здійснення цього прав не повинно порушувати загальні межі цивільних прав, згідно ст. 13 ЦК України.
Ви розумієте - ЗАГАЛЬНІ МЕЖІ ЦИВІЛЬНИХ ПРАВ, а саме - при здійсненні цивільних прав особа повинна додержуватися моральних засад суспільства.
І головне, особі було пояснено, що журналісти знімають НЕ ОСОБУ, а подію, тобто роботу патрульного поліцейського. Діяльність поліції є гласною (крім визначених законами випадків), розгляд адмінсправи - також, втручання в ОСОБИСТЕ життя особи не має, журналісти праві на 100%, адже вони стали ще й свдками події та отримали докази вчинення особою ряду правопорушень.
На останок, крім приватного життя кожен громадянин має суспільні обов"язки. Тому хочеться від вас почути, яку ж саме частину ОСОБИСТОГО життя особи так зачепили, що ви вже аж до Конституції апелюєте?
якби кожен ніс за себе відповідальність то рішення приймались простіше . а не кидатись на людей
Бідні поліцейські- стикаються з бидлом щодня. А Ви не стикаєтесь на роботі ні з ким таким непдекватним? на роботі, в магазині чи інших місцях...Кожен сам свою професію вибирає і коли вибрав, повинен якісно обовязки своі виконувати. Повинен прагнути щось змінити і в інтересах держави своєі працювати. Репутацію самі собі ці люди таку заробили, що кожен іх з лайном змішати може. Вони повинні знати мову аргументів і фактів і так спілкуватись і робити свою роботу, аби ні в кого не виникало сумнівів щодо іх компетентності і бажання іх ображати.
На ситуацію в США посилаєтесь. це що, остання інстанція? Більше прикладів немає?
п.С ти краще сміття на асфальт не кидай , ніж тут виписуєш
Цікаво, що це поліцай прийшов додому, передивився відео на волиньпост як його х**ми обклали і вирішив скласти протокол в себе в туалеті??? Протокол складається в присутності правопорушника на місці вчинення або після затримання
Красавчік,дуже правильно зробив що парафінив цих смішних журналістів.
В плані поліцейського,то мав бути спокійним,бо не правий,порушив правила,а так красавчік)))а всі хто пише що він бидло то це люди які йому заздрять.
Тому не судіть і несудимеми будите!
Впевнений в одному що 90% винні журнаісти а правопорушник з копами розібрались!
Усім добра...
водію 10/10
Я йому не заздрю а підтримую,хоть він не правий в плані поліцейського.
І людям які пишуть коментарі на рахунок не вихованості воді, подивіться на себе і на те що ви пишете і якими словами. І після цього мені цікаво хто ще бидло!
Але журналісти намутили таку кашу,вони такі раді були що зробили сюжет,повірь мені "888" як би він ще б її вдарив то вона була б сама щаслива людина)))))))))зразу собі фундамент в селі почала б заливати))))))))
Поясніть, плз.
Детальне пояснення шукайте вище.
Що він взагалі за людина?
Це настільки огидно, вважати себе пупом землі тільки через те, що накрав грошей.
І патрон в тої гоп-компанії "достойний", до людей вийти "западло", матерям полеглих вклонитись мабуть не "по-пацанські".
Не продавайтесь лучани за гроші, стануть ті копійки-подачки сльозами вашими та дітей ваших!
За образи та за порушення.
Підтримую водія!
А це мабуть шістка справжнього пацана)
Тож на відео видно, що він вже вискочив неврівноваженим, коп навіть підійти не встиг, як з рота особи матюки посипались.
Тому особа сенсацію зробила сама.