Все вирішили 28 голосів: Лапін обігнав Констанкевич

Все вирішили 28 голосів: Лапін обігнав Констанкевич
Станом на 07:29 28 жовтня Центральна виборча комісія опрацювала 100% протоколів.

У виборчому окрузі №22 (місто Луцьк) Ігор Лапін обігнав Ірину Констанкевич на 28 голосів.

Повні дані за інформацією ЦВК:

Лапін Ігор Олександрович, Політична партія "НАРОДНИЙ ФРОНТ" - 24.24% (24 245 голоси "ЗА")
Констанкевич Ірина Мирославівна - 24.22% (24 217 голосів "ЗА")
Іванюк Роман Олегович, ПАРТІЯ "БЛОК ПЕТРА ПОРОШЕНКА" - 10.93%
Данильчук Павло Петрович, самовисування 8.36% -
Пустовіт Григорій Олександрович, політична партія Всеукраїнське об’єднання "Батьківщина" - 7.18%
Пирожик Олександр Веніамінович, самовисування - 7.01%
Рицко Ігор Йосипович, самовисування - 5.20%
Кривицький Антон Федорович, самовисування - 3.45%
Грицюк Анатолій Петрович, самовисування - 2.65%
Петрочук Костянтин Павлович, Радикальна Партія Олега Ляшка - 2.19%
Бондарук Роман Анатолійович , самовисування - 1.38%
Кожевніков Геннадій Геннадійович , Політична партія Українська платформа "СОБОР" - 1.17%
Пащук Віктор Михайлович, Комуністична партія України - 1.13%
Поліщук Роман Вікторович, ПОЛІТИЧНА ПАРТІЯ "БЛОК ЛІВИХ СИЛ УКРАЇНИ" - 0.70%
Щуцький Олександр Геннадійович, самовисування - 0.13%

Бажаєте дізнаватися головні новини Луцька та Волині першими? Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram!
Якщо Ви зауважили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
Коментарі 161
  • Статус коментування: постмодерація для зареєстрованих користувачів, премодерація для незареєстрованих
Коментарі, у яких порушуватимуться Правила, модератор видалятиме без попереджень.
Нормальні результати, які свідчать, що значна частина лучан відризняє людину від партії
Відповісти
Абсолютно згідний. А представникам майдану треба думати на кого ставлять, ось так. Та не все можна замилити участю в АТО.
Відповісти
Та що ви кажете? а колишнього бандита, значить, можна "замилити" чарівною жіночкою-науковцем?
Відповісти
Це повний 4П
Відповісти
Лапін і Констанкевич це проект Ігоря Палиці
Розклав яйця в різні кошики
Відповісти
Баранов
Відповісти
вата..всьо путьом товаріщі,велолсіпед видумати не встигнем..рускій мєдвєдь та білорускій сержант-колхозник підкажуть і покажуть..взагалі по Волині гляньте на результати..що ж хотіти від юга вастока..
Відповісти
І за що ми стояли, за що гинули мої товариші... щоб ви обрали ставленика олігаха, Костанкевич?
Відповісти
народ наш таки недалекий... от, приміром, моя знайома перераховує гроші для бійців АТО і водночас голосує за Констанкевич, бо, бачиш-но, фонд Палиці дитячий майданчик у їхньому дворі будує і її дитину безкоштовно в Буковель звозив ((
Відповісти
Люди ніхрєна не навчилися з майдану. Хлопці з Волинської Січі (Небесний Рій) перевертаються у гробах
Відповісти
Бюджет порожній, а благодійні фонди - повні! Коли вже люди зрозуміють, що краще все ж до Буковеля їздити за рахунок державних коштів і пільг, а не за рахунок тих, хто цю державу обібрав!
Що казати? Раби.
Відповісти
Це тобі Фаріон нашепотіла?:) Хто б там не був но Лапін...?! У людей розуму як не було, так і не буде!!!
Відповісти
Палиця багато зробив до Виборів ВР у Луцьку(я про його благодійний фонд), а зараз що він для Нас робит??? де він чому не в Луцьку..
Відповісти
Vin v Odessi. A brexyxa Kon... xoche nash Lutsk pid sebe pidimiatu. A potim razom iz gnulum advokotom svoim Sorokopydom bydyt pravutu nashum mistom..... Ne za te stojalu na majdani...
Відповісти
Бо він губернатор Одещщини, мабуть тому і не буває)))
Відповісти
Я теж так роблю то й що?фонд Палиці реально допомагае а не фейково.а Лапін може дітей оздоровити?от час покаже на що він здатний.
Відповісти
Читатайте вище відповідь Нінулі. Одні голосують за гречку, інші - за путівку, не замислюючись, звідки ті гроші у кандидатів. Дітей має оздоровлювати держава, а не благодійні фонди сумнівного походження. А якщо державу не розкрадатимуть, то батьки самі могтимуть заробляти на оздоровлення власних дітей.
Відповісти
А краще суддівського синочка-хапугу???? Вониж на розмитненнях шалені гроші отримували в свій час......А скільки справ вирішувалось за гроші син-адвокат через тато-суддя.....
Відповісти
Може, розкажете про діла Палиці? там видать афери ще не такі були...
Відповісти
Він вже 45 літ має, то до яких пір його будуть рахувати "синочком"?
Відповісти
На обох лідерів, були витрачені такі кошти, що вам важко уявити, що то за суми і як багато за них можна було б зробити! А сам Лапін не міг визначитися, хто його буде фінансувати, бо спонсори на випередки збільшували ставки!
Відповісти
Якщо зважити на кількість і якість паперової продукції та купу роликів в Інтернеті, то, мабуть, коштів на розкрутку Палиці (пардон, пані Констанкевич) було витрачено більше, чим на решту всіх кандидатів, разом узятих.
Відповісти
Замало кандидатів..... Ще б з п'ятеро на кожний округ було в самий раз.
Відповісти
Іванюк Роман Олегович, ПАРТІЯ "БЛОК ПЕТРА ПОРОШЕНКА" 10.73 ПУГАЛО ВТБ-ешне, татусеве,незаконне!Лучани, Ви що? Пустовіт і то в 1000000000000000000000000 раз кращий!
Відповісти
Лапін -аферист, син судді-мажора, ніякого реального відношення до АТо він немає, соромно за сліпих лучан
Відповісти
зате Палиця - святий, еге ж бо? ;)
Відповісти
Палиця - син святого Петра.
Відповісти
A Konstankevuch-zinka prodaznogo mysorskogo advokata...
Відповісти
"ніякого реального відношення до АТо він немає" - я так розумію, що ви брали учать в АТО, були в "Айдарі" і Лапіна там не бачили?)) то, може, Іванюка вам вдалося засікти? хоча б як волонтера?))
Відповісти
и не вважаю що на цьому потрибно пиаритись бо це гирка сторинка в наший истории А щодо усих цих азовив айдарив и донбасив то вважаю их безкорисними и просто хорошим прикриттям вид вийськомату на передовий як показують "чесни" канали их николи не було плачуть що не мають "важкого" озброення и тому не йдуть В мене запитання коли ви йшли в ци батальйони то хиба не знали що будете мати тильки стрилецьку зброю Потрибно було йти в 51 бригаду чи инши пидроздили ЗСУ и мали б озброення и справжни а не надумани подвиги Але ж жодного десантника яки постийно на передовий чомусь не розкручують и не беруть в депутати Розкручують мажорчикив що вищеописаним способо заховались вид реальнои служби и збагачуються за мрахунок вийни и чужои биди ганебними способами
Відповісти
Серйозно? Чувак прийди до нас і скажи це нам в очі)
Відповісти
Ты и в этом топике лаешься? Шавка что ли? ты альбо успокойся альбо долбанись головой об двери городской организации, один перец отсутствию мозгов это не повредит
Відповісти
лучани продажні продалися як завжди, ганьба такому народу.
Відповісти
Шановні, є багато доказів, шо він воював на сході
Відповісти
люди Коломойського хочуть захопити усю владу в державі,сам же"Народний фронт"фінансуеться ним,так що чи Іринка чи Ігорко,все одно олігархія рулить,боляче(
Відповісти
увагу на цей пострадянський типовий тролінг..і не ведіться.в кого нічого немає прийдеться жити так само але більше працювати(чи починати) на булку хліба та готуватись до війни зі всім мвітом за савєтскій мір,в кого щось є скоро буде як всі..камісари звісно будуть шикувати..за вас подбають на 20 років наперед..яблука котітся дальше від гнилих бацил яблунь..
Відповісти
Лапін і Констанкевич це проект Ігоря Палиці
Розклав яйця в різні кошики
Відповісти
І саме тому він друкував свою агітаційну продукцію на найдешевшому папері і з найгіршою якістю друку? Це була свого роду стратегія? Бігати по дворах, ринках, зупинках, агітувати самому за себе...
До такого ще жоден кандидат не додумався.
Видать, піарщиків Коломойський теж Лапіну оплатив.
Відповісти
Прошу Вас змінити нік.
Відповісти
Данильчук був би тим кандидатом, який міг би достойно представити нашу Волинь : спокійна, розумна і виважена людина. Та й грошей на рекламу не було достатньо. Жаль....
Відповісти
Не сміши мене. Вій достойно представляв би?
Відповісти
В нього лице бидла, яке в житті не працювало мізками.
Відповісти
З лиця воду не пити. Але задрали вже пафосні промови у гучномовці і мікрофони ВР. Хочеться нормальних толкових господарників, професіоналів не язиком молоти, а реально піднімати з руїни те що лишилося. Політологом і оратором може стати будь-хто, багато зусиль тут не треба, а господарників НЕМА!!! (ну я не кажу про доярок в парламент, як за часів комуністів, а про спеціалістів)
Відповісти
Еслиби он хлопцев после революции не предал бил би депутатом
Відповісти
З войни повтiкали?
Відповісти
Молодець))Гарно пі....Чомусь білецький тільки інколи з Маріуполя приїзджає...а всі і нші комбати по телеефірах тільки бігають та за партії агітують.Вмієте воювати - воюйте!!!
Відповісти
в яком званії на родінє матушкє?
Відповісти
В званії украiнського безробiтного, який 50% стажу працюе за кордоном.
Відповісти
а чо не в АТО?;)
Відповісти
А Ви дедушка чи бабушка?
Відповісти
Я вiд армii не ховався нi в 1987-му пiсля другого курсу вишу вiдслужив 2 роки,
i зараз, як залишусь без роботи i приiду в Украiну, то знаю що менi скажуть на бiржi працi.
Відповісти
бабушка я))) так що в армію не беруть... а от родич мій загинув в АТО ((( він теж в армії відслужив... а колега з роботи у полоні побував... а ви тут "повтікали", "відслужив". Вибрали собі закордон, то хоч не судіть інших, які пішли на війну добровільно.
Відповісти
Бабушка, "повтiкали"?
Ви хоч маете уяву з якого року я за кордоном почав працювати?
З 1997.
Відповісти
"не судіть інших, які пішли на війну добровільно"

От я й питаю: - ЧОМУ НЕ ВОЮЮТЬ? ЯКА МЕТА БУЛА? ЗАСВіТИТИСЬ?
Будь-яку розпочату справу треба доводити до кінця.
А то місяць доброволець і на 5 років у Раду?
Відповісти
"родич мій загинув в АТО"

А в мене сусiд по пiд`iзду.

Яке це мае вiдношення до кандидата в депутати Лапiна?
До того ж моi симпатii на сторонi айдарiвця Лапiна, а не фiфи Палицi.
Відповісти
КА МЕТА БУЛА? ЗАСВіТИТИСЬ? - може, й засвітитись... тільки й світитись далеко не кожен під кулями ризикне.
"До того ж моi симпатii на сторонi айдарiвця Лапiна" - це типу бий свого, щоб чужі боялись?) Здоровля вам!)
Відповісти
Як бачите - світяться і тікають в нардепи.
А своіх треба бити. Бити це не вбивати.
Відповісти
То, може, тепер ви замість них підете? ;)Зрештою, їх на війну не призивали - вони добровольці.
Відповісти
Тому й питаю - добровольцi, то чого пiшли з фронту в депутати? Не в армiю, СБУ, МВС, а в депутати?
Відповісти
Чоловіче, а ви чого не йдете в армію, СБУ, МВС?) Чому не хочете за копійки на Батьківщині працювати?) А хочете знати відповідь від Лапіна, то напишіть йому особисто. Гадаю, то цілком реально.
Відповісти
1. "чого не йдете в армію, СБУ, МВС?"
В 2009-му роцi стояв на облiку в Луцькомц Центрi Зайнятостi - не пропонували вакансiй в армii, СБУ, МВС.

2. "Чому не хочете за копійки на Батьківщині працювати?"
На риторичнi запитання не вiдповiдаю.

3. " А хочете знати відповідь від Лапіна..."
Не хочу, бо передвиборна кампанiя вже закiнчилась.
Відповісти
а ми живемо і працюємо - без риторики... і не скиглимо...бо хтось мусить тут жити і працювати.
Відповісти
Ну то кожному робити свою справу без примітивних обвинувачень. Але доводити справу до кінця, а не піаритись на війні заради депутатства.
Відповісти
Лучани, учаснику АТО шанс ДАЛИ!!! Але замість того, шоб обєднатись та виставити одного кандидата, та вирвати без проблем перемогу у Констанкевич, так-звані герої АТО будучи з одного батальйону "Айдар" не змогли між собою домовитись та обидва виставили свої кандедатури на один округ! Голота отримавши від людей реальний шанс вибити олігарха з Верховної Ради, заради досягнення загальної цілі, не змогли поступитись один-одному своїми полішуцкими гнилими амбіціями. І тому пройде людина Палиці Констанкевич і слава богу краще нехай вона ніж такі долб***би. Я вже мовчу за те, що коли в країні йдуть бойові дії, а командири залишивши свої підрозділи розїхались займатись виборами, щей прихвативли з собою розмальовані (благодійні) джипи, комуфляж... щоб мати ефектний вигляд, та з журбою в очах лякаючи громаду Путіним випрошувати підтримку на вибори. Та отримавши довіру Лучан проїб**и її, а в кінці звинуватити підлих та зажерливих олігархів та продажну громаду.
Відповісти
цілком і повністю підтримую,якби фронтовики обєдналися був би результат і за пані ніхто б і не голосував.А те,що вони не можуть між собою поділити лаври переможчів(Айдар),так спочатку принесіть перемогу,а тоді ми разом з вами будемо радіти.Я за Білецького(якби можна було б)він і в раду пройшов і фронт не кидив,як це зробили всі командири крій нього і Київ-2
Відповісти
Я з Вами згідна.. Але Лапін зарєструвався першим, після нього зареєструвалися ще двоє, це було назько..Думаєте він не магався з ними домовитися? вони ж ніби "побратими".... Чим керувалися ці кандидати - невідомо, але вони забрали багато голосів в Лапіна
Відповісти
нічого не маю проти балотування комбатів до ВР, вони на відміну відчиновників допомагають своїй країні, тому достойно будуть відстоювати права АТОвців у ВР. щодо Данильчука, то з усіх кандидатів він мені імпонує найбільше, але документи його на самовисування ЦВК забракувало. можливо тому він не був першим? 2 тижні боровся за право на владу по судах і врешті-решт виграв. Щодо Лапіна, то можна також нарити багато бруду, але майданівці цього не робили з поваги до революціонера та АТОвця. На Волинських теледебатах (Аверс), де були 4 кандидати Данильчук, Пирожик, Кривицький та представник від Лапіна, який себе дуже не вічливо поводив щодо побратима по Майдану Данильчука, цим самим себе та свого кандидата принизив. Але діло не в тому, що хтось вдається до брудної кампанії, а в тому, що у Луцьку дуже багато людей купилося не лише на дорогу передвиборчу кампанію (Іванюк, Пустовіт, Лапін та всі хто на білбордах і не тільки), але й голосували за колишній режим (Кривицький, Коженніков) та олігархічний клан (Констанкевич). Ганьба!
Відповісти
Ганьба Волині. Івахови з Єремєєвими проходять... За що ми боролись. Яка ж коротка память у людей. Значить ми на них заслуговуємо і будемо варитись у цьому багні ще багато років!!!
Відповісти
коли ви прийдете до тями?Вам вже ,вибачте, Івахів ,Єрємєєв і Мартиняк на голову нагадили , а ви, голосуючи за них, кажете, що все просто суперово.Ну що сказати, придурки...
Відповісти
Івахів, мартиняк, єрємєєв....
От вам і люстрації до дупи...нема клепки в нашого люду...мартиняк нас бидлом називає, виходить, має рацію...
Відповісти
а разом і з івахівом і єремеєвом, їхній проект лапін теж може проскочити
Відповісти
ахахахах, проект Лапін?????? де ж Ви таке почули? викликає тільки сміх)))) знаю особисто Ігоря, то він сміявся з того бруду, бо це вже повний маразм... )))) Самі думаєте, що говорите?.. Людина не збиралася іти в парламет, його делегували його ж солдати.. Ви ж трохи фільтруйте інформацію.. Є відео підтвердження.. Смішні Ви, і особливо не виділяєтесь високим рівнем інтелекту((( на жаль.. Ну добре, що Ви хоч згодні з тим, шо люди ідіоти, нічому не вчаться і голосують за те нещастя - Мартиняк, Єремєєв, Івахів.. Продажні наші люди, ніякий майдан не навчив, як і війна не вчить(((
Відповісти
А ви що думали?
Вашими руками яника скинули шоб далі загрібати гроші

А ви на майданікричалм банду геть
Докричались??
Відповісти
Сашка, таки да... такі,як ти, під кулі не полізуть, такі тільки інших звинувачують і критикують... і хочуть, щоб у світі щось змінилося само по собі.
Відповісти
ОФІЦІЙНІ
ЗВЕРНЕННЯ

ЗАЯВА «ПРАВОГО СЕКТОРА» ЩОДО ПОПЕРЕДНІХ РЕЗУЛЬТАТІВ ВИБОРІВ
27 ЖОВТНЯ, 00:49
За даними екзіт-полів «Правий сектор» отримав від 2,5 % до 3 % голосів
виборців. Так, ми не подолали 5-відсоткового бар’єру. Але ми не вважаємо
цей результат програшним.
Навіть 2, 5 % – це сотні тисяч українців, свідомих, патріотичних та
активних. Це армія, що вже завтра готова вступити у боротьбу за державу
як на внутрішньому, так і на зовнішньому фронті.
Сотні тисяч голосів – це результат, яким можна пишатися, враховуючи, що
на відміну від конкурентів «Правий сектор» не мав багатомільйонного
бюджету на рекламу та агітацію. Левова доля тих невеликих коштів, що
надходять нам від прихильників, від представників малого та середнього
бізнесу, витрачається на захист України від окупанта – на потреби
Добровольчого Українського Корпусу «Правого сектора».
Незважаючи на історичні зміни останнього року, ми мусимо констатувати,
що підсумок виборів, як і раніше, залежить не від якості списків та
виборчих програм, а від рекламного бюджету учасників перегонів.
«Правий сектор» теж міг би мати мільйони рекламних грошей. Але тоді б ми
перестали бути «Правим сектором» – силою нової якості, незалежної від
олігархічних гаманців.
Тож, на жаль, цю Верховну Раду знову формують представники великого
бізнесу. Однак це не трагедія і не кінець надіям. Це лише початок змін в
країні.
«Правий сектор» продовжить розбудову партії, залучаючи для своїх лав
справжніх патріотів. Ми послідовно та неспинно будемо рухатися до нашої
мети – а це запровадження політики нової якості та проведення справжніх
реформ у військовій, правоохоронній, освітній та культурній сферах.
Рушійною силою наших ініціатив стануть щонайменше двоє
депутатів-мажоритарників: лідер партії Дмитро Ярош та речник ПС Борислав
Береза, які, за попередніми даними, виграли вибори на своїх округах.
«Правий сектор» наголошує: якщо в державі не буде реальних змін, цілком
можливий третій Майдан. І ми станемо його активними учасниками. Але
брати участь в ньому ми будемо заради України, а не заради відсотків на
виборах.
Відповісти
Зміни хоч і не великі,але відбулись, боротьба триває, руки опускати рано. СЛАВА УКРАЇНІ.
Відповісти
Боротьба з ким - з пам'ятниками Леніну?:)))
Відповісти
П*ська ти зі своїм правим сектором!Бандерівську ідеологію взагалі треба заборонити,от тоді й буде порядок і не буде розколу в державі.
Відповісти
А ви, бува, не комуняка?) от комуністичну ідеологію таки давно пора було заборонити... бо до цих пір у багатьох совок з мізків не вивітрився - все ждуть, що повернеться ковбаса по 2.20 і демонстрації на "октябрську".
Відповісти
Ну чомусь у Свободи одні комуністичні гасла у передвиборці!:)))
Відповісти
Перед тим, як щось забороняти потрібно прочитати доктрину С.Бандери. Говорити про ідеологію можна тільки, якщо в ній щось тямиш, а так - це просто мудозвон. Не заборонити, а прийняти в якості державного стандарту на розвиток суспільства, тоді всякі кацапи та недорозвинуті холуї будуть сидіти тихо.
Відповісти
Ні не комуняка,але проти насильства і відродження неонацизму.Я буду усіма можливими засобами боротися з цим злом!
Відповісти
Давай.... Але зважаючи на те, що ти боягуз, ти ніколи не покажеш свого обличчя і не зможеш сказати відкрито..... Так шо сиди далі на дивані і продовжуй розповідати, що ти будеш боротись..... Тупо блаблабла
Відповісти
Я не за Правий сектор, я за Свободу. Я просто хотіла процитувати ПС, що "підсумок виборів, як і раніше, залежить не від якості списків та виборчих програм, а від рекламного бюджету учасників перегонів.
Тож, на жаль, цю Верховну Раду знову формують представники великого
бізнесу."
Що такого неправильного сказали представники Правого Сектору?
Відповісти
Констанкевич без грошей Палиці повний нуль, це так. Але й Лапін не є щирим кандидатом. Бійців на фронті - десятки тисяч, а в Раду пруться лише декілька авантюристів.
Відповісти
По-перше, не всі й хочуть, як ви зволили висловитися, "пертися" в Раду. По-друге, а ви що вважаєте, що геть усі бійці, які туди "пруться", авантюристи? Ви всіх знаєте особисто? Чи то у ваших мізках уже така установка виробилася: якщо балотується в Раду, значить авантюрист і нечесний на руку?
Відповісти
Вам знайоме таке поняття, як висування кандидатів? Солдати наполягли на балотуванні Лапіна як їхнього представника, бо задрав вже той бардак в армії і той тупий генералітет. У хлопців є конкретні пропозиції щодо реформування ЗСУ - їх має хтось надати вигляд законопроекту, а значить, сформується парламентська група з таких же учасників АТО для такої важливої роботи.
Та, можливо, Вам особисто потрібно, щоб наші воїни опинилися осторонь законотворчого процесу...
Відповісти
Взагалі,наш народ нічьому не вчиться,не бере ніяких висновків з історії,а жаль...
Висновок: одні і тіж граблі,а потім всі дружно будем нити,як погано жити.Самі ж виноваті,кажу прямо.Пора зрозуміти,що завжди у кого класна,багата передвиборча програма - той завжди кимось фінансується.Нажаль,народ як стадо,на це повівся.
Одним гідним кандидатом був Павло Данильчук,але ж без цього мажорного піару,тому і не пройшов.Аналогічно і те,що Опозиційний маразм регіоналів пройшов,а Правий сектор ні..хмммм цікаво це.Певно в нас люди мазахісти,якщо їм подобається,коли їх обкрадають,синів Батьківщини вбивають.
На останок скажу,що не треба винити потім депутатів,що так погано живеться,самі ж Ви йшли на вибори і самі ж вибирали те,що маєте.Просто пора включати мозги!
Відповісти
Ще раз повторю, люди відали свої голоси в достатній кількості за учасника АТО і їх вистачилоб для впевненої перемоги! Але потрібно було вирішити між собою та виставити одного кандидата а не ТРЬОХ учасників АТО на один округ. Чомусь Єремееву Івахову та Палиці вистачае розуму не балатуватись всім трьом на одному окрузі, а потім дивуватись чому пройшов один. Виб ще всім батальйоном балатувались на 22-му окрузі
Відповісти
Вірно пишеш.
Відповісти
знову через східне бидло, яке обрало так зване стадо Рабіновича, будуть страждати прості адекватні українці,
Відповісти
Я підтримую ВО "Свобода", яка чітко дотримується своїх позицій, не змінює свого курсу в залежності від "вітру", як наприклад
"сєня", в 2010 казав, що Янукович і Тимошенко - нічим не відрізняються крім статті, а потім зі сльозами на очах говорив з Юлею, під час звільнення з вязниці,
не популісти, як Ляшко з Гриценком, які - один на вилах всіх повиносить, а другий війну виграє відразуж, як і Порошенко, який по-перше пообіцяв відновити Грушевського і стадіон Динамо за власний кошт за один день, і обіцяв після того, як стане президентом - АТО буде тривати лічені години.
А памятаєте початок анексії Криму, тільки одна Свобода казала, що Росія не заспокоїться і піде на схід зі зброєю, на що всі відкрито сміялися і казали, що Свобода перебільшує, а ні все таки була права, і якби раніше прислуховувалися до неї, багато поганих речей моглоб і не бути.
А також підтримую зокрема самого Пирожика, простий чоловік, дуже добра людина, чесний і відкритий. Але нажаль не пройшов, Всеодно бажаю успіхів йому!
Відповісти
Свобода - це одне, а свободівці Вітіва - це протилежно інше. Сьогодні Свобода - це безсоромне пограбування лісів, Колісник відпочиває. Сьогодні Свобода - це виставляння за гроші олігархів кандидатів в округах, як Вітів за гроші Палиці виставив не від партії, а шляхом самовисування (!) Пирожика. Чому самовисування, бо Тягнибок цього не дозволив зробити від імені партії. Сьогодні Свобода - це збільшені втричі побори у сільському господарстві, в рази збільшились побори у спирто-горілчаній галузі і т.д. Свобода розмінялась на гроші.
Відповісти
людина провивши анализ легко побачить що УНА УНСО Собода ПС це чисто проросийськи проекти и ихня дияльнисть приносить Украини тильки шкоду
Відповісти
Слава Богу,що Свобода не проходить,а то з цими націоналістичними гаслами,провокаціями посприяли громадянській війні,хай собі сидять у свому Львові і роблять марші ОУН-УПА!
Відповісти
а їдь московію... там інші марші...
Відповісти
оброблено згідно показників ЦВК 98.80% протоколів, 24.24%-Лапін І.О. лідирує.
Відповісти
Очевидно, всезнаючій вчительці української мови не судилось "реформувати" в масштабах України культуру, освіту, медицину, покращити життя бомжів та пенсіонерів. Який "талант" буде засунутий в чорний ящик ще на 4 роки!
Відповісти
Лапін тряпка:)
Відповісти
ЛАПІН Переміг!
Відповісти
Невже бабло не перемогло?))
Відповісти
справедливо ли то, что под 70 уродов, голосовавших 16 января за овоще-пуйловские законы, списком проходят в Раду, а "Свобода", в чьих рядах есть, теперь уже навечно, лучшие люди, отдавшие свои жизни и на Майдане, и в АТО - не проходит? Думаю, что несправедливо. Несмотря на все недостатки "Свободы" как политсилы.
И ещё: непрохождение в Раду "Свободы" и "Правого сектора" - это явный подарок кремлю, а Украине объективно всегда плохо то, что её врагу явно хорошо.
Відповісти
Хоч один адекватний коментар.
Відповісти
Дуже добре що ці Пуйловські провокатори не пройшли. Свобода - задумана при Янику партія крадій голосів виборців (аналог комінстів для соціалістично натсроєних виборців) і пугало для росіян.Свою роботу виконала сто процентів - пів України немає, і всі пересварені.
Відповісти
Свобода задумана при янику? Пуйло ти тупе! Сиди вдома, в корча-верболозах, фу, аж гидко знати, що такі засранці існують.
Відповісти
Ваш попередник правий. Свобода це проект льовочкіна- фірташа..
Відповісти
Лапін переміг... а ні в кого не виникає питання - чого це до 85% обробленмх бюлетеней лідирувала Констанкевич (близько 500 голосів), а потім різко "взлетів" Лапін.
Прикро за лучан!
Невже людина з АТО здатна більше зробити, ніж філолог, проректор університету?!!!
Оце постАТОвський синдром - ледь шо - шини палити і вояків просувати...
Війна війною, а у Верховну Раду треба розумних!
Палиця хоч і олігарх, але для Луцька щось таки робить!!!
Відповісти
Бо була вказівка спочинку здавати потоколи з тих дільниць де лідирувала Константиневич...
Чотири зданих протоколи де лідирував Лапін ОВК повернула назад на дільниці !!! на доопрацювання !!!
це дійшло навіть до Києва
Лише через гласність вдалася відстояти волевиявлення лучанин.
Відповісти
Ні, не виникає... інколи бабло таки програє... надмірна реклама і чорний піар суперників зіграли негативну роль для Палиці (тобто для Констанкевич). Не маю якихось великих надій на Лапіна, але для справедливості зауважу, що він не просто "людина з АТО", а чоловік, який має військову і юридичну освіту, що важливо для законотворця. А що такого може зробити у Раді філологиня, якщо вона лише маріонетка в руках олігарха?
Відповісти
Розумна тітка
Відповісти
Зробив що?
Відповісти
Вам знайоме таке поняття, як висування кандидатів? Солдати наполягли на балотуванні Лапіна як їхнього представника, бо задрав вже той бардак в армії і той тупий генералітет. Для втілення конкретних пропозицій щодо реформування ЗСУ сформується парламентська група з таких же учасників АТО.
Та, можливо, Вам особисто потрібно, щоб наші воїни опинилися осторонь законотворчого процесу...
Що Констанкевич (читай: Палиця) може зробити в Верховній Раді для Збройних Сил?
Відповісти
Єслі дєйствітєльно Лапін побєділ, навсєгда сніму Святослава Кравчука с дєнєжного довольствія, Констанкєвіч діскваліфіціроваю до рядавого асістєнта кафедрі ілі переведу в уборщіци, а начштаба - богобоязьнєнного євангєліста-баптиста Толстєнюка заточу в монанастир, как затачівал Іван Грозний своїх бояр. Газєту ліквідірую, неумєлих пісак пущу с сумой по свєту.
Відповісти
Кравчук - наш человек, був у Русi.
Відповісти
Дякую, Ви сьогодні зробили мій день))))))))))))

Ахахааах))
Відповісти
Дополнєніє. Уже всьо ізвестно, побєділ Ляпін. Благотворітєльний фонд "Новий Луцк" распущу і срєдства раздам блатнім і нєімущім, пусть указанніє свєрху ліца благотворятся за свой щот.
Відповісти
А парк на 100 га в районi Львовськоi достроiш?
Відповісти
щодня йду на роботу повз могилу василя мойсея.молюся.майже вси прохожи тежх хто перехриститься хто помолиться...до виборив думала ми таки вже зминились.небесна тисяча не дасть нам забути що роздирають украину...але знову -два украинци-три гетьмани...кандидати в депутати вси дволики януси...сходить намогилу василька мойсея схамениться очистить совисть
Відповісти
"..сходить на могилу василька мойсея схамениться очистить совисть" - не допоможе, читайте історію України. Кожен народ заслуговує таких правителів, яким є сам. – Бісмарк. Тому краще почати з себе. А вибори вже відбулися, то до чого всі ці балачки?
Відповісти
Адекват, приємно чути)

А серйозно - то це все пишуть нездари і ледарі. Н вміють ні думати, ні говорити. Що обрали - тим і наїдайтеся теперка)
Відповісти
пси проклятущі!!!! нікому, нікому з кандидатів не болить Україна.усі біжать корито ділити.
Відповісти
А чому ви не балотувалися? може, народ вас підтримав би. Працювали б зараз на благо Вітчизни;)
Відповісти
ну що, лучани, вибрали нашого Сашу-долара? Молодці, що тут ще скажеш. Бандитам, так сказать, Верховну раду!
Відповісти
То що краще?

Фiфа вiд олiгарха з пiрамiди хабарникiв унiверситету?

Чи юрист який пiшов на фронт добровольцем?

Рахую - юрист.
Відповісти
плачете, що не вибрали "Палицю - мУльйон доларів?)))
Відповісти
........міліон міліон долларооффф ссшшшшаааа)))))))

бугага))
Відповісти
Не вибрали паличку))
Відповісти
Чуже бачу під лісом, а свого не бачу під носом. Ковель продається континіуму, а той в нас бабло відбиває. Млвчали б вже, вибиральщики.
Відповісти
А це типу про його тата?? Сашу бакса???казали, шо там все шуршало так, шо всі в шоці???
Відповісти
не вірю що лапін обігнав Ірину Мирославівну, це фальсифікація, не просто так він стояв біля міської ради, козел, замилив очі людям АТО що він нібито воював і воює а насправді ошивається в Луцьку...
Відповісти
Мадам, поїдьте в зону АТО і попитайте айдарівців, воював він чи ні. А потім нам тут розповісте))
Відповісти
юля-цидуля, вчись, вчсиь ще дитино довго й нудно! щоб в грошиках більше не розчаровувалась, і головешкою ДУМАЛА
Відповісти
обрали сина судді взяточника, позор луцьким людям що повелись на піар лапіна
Відповісти
Зате люди не повелися на кульки від олігарха. Чи, може, вам розповісти біографію Палиці?) До слова, в українській мові немає слово "позор", є "ганьба". Сходіть до Ірини Мирославівни, вона вам дасть кілька уроків української мови.)
Відповісти
"Хабарника", ніночка, "хабарника", а не "взяточника".
Вам треба паличку... щоб тут не ганьбились неуцтвом...
Відповісти
Ваші прагнення заслуговують на повагу. Але з малограмотними, не за знаннями амбітними хлопцями в камуфляжі, які становлять більшість в ПС ви нічого не досягнете. Придивіться до досвіду Садового. Не вм обирату Україні, а навпаки - Україні обирати вас чи не обирати.
Відповісти
В Украiнi настав час "Чистильникiв" - фiфi олiгарха ця праця не пiд силу.
Відповісти
Луцьк протроху розкриває очі, не вірить обіцянкам олігарха палиці, а робить свій вибір. Вітаю усіх прихильників Лапіна з ПЕРЕМОГОЮ !!! МИ ПЕРЕМОГЛИ гроші палиці . СЛАВА УКРАЇНІ !!!
Відповісти
Це точно! Розкриває. Але цінність події не в перемозі Лапіна. Він завжди під кимось ходив. Тепер походить під Яценюком. Головна подія - не пройшов Іванюк. А перемога Лапіна - це перемога почутів над розумом.
Відповісти
А перемога Палиці означала б перемогу розуму?)))))))))
Відповісти
Після ВОВ якраз фронтовиків у галіфе висували до Верховної Ради, ставили директорами підприємств та обирали головами колгоспів. Лапін - не перший і не останній фронтовик в історії, який пішов у владу, щоб зміцнити державу.
Відповісти
Станом на 07:29 28 жовтня Центральна виборча комісія опрацювала 100% протоколів
?????????????????????????????????????????????
Чому не 120%???????????????
Відповісти
їх і запитайте) До чого тут регіональний інформресурс?
Відповісти
коментар Ваш дуже нагадує коментар модератора)) чи то пак редактора)))))
Відповісти
Гадаєте, працюю на Волиньпості?)) та нє, сиДЮ, в'яжу шкарпетки і читаю, шо народ пише. А потім п'ю чай і коменТЮ))) У нас немало освічених бабушок)))
Відповісти
все можливо, бабушкА))))
Відповісти
СиДЮ і коменТЮ)))) щоб де не виявилось, що то геть не бабушка, а дєдушка))) гг))

але на модераторчика таки схоже.
Відповісти
Як казав велікій Пу: "Если бы у бабушки был хрен, она была бы дедушкой")) А якби ще свисток та смугаста палиця (не хвамілія))), то була б даїшником)) Усьо - йду проситися в модери)))
Відповісти
там якось надавно була вакансія випускового редактора))) поцікавтесь)))) думаю, Пащенко одобрив би освічену бабушку))
Відповісти
необхідно зясувати скільки спорчених бюлетнів по яких голосували за Лапіна і скільки за Костанкевич і тоді все стане ясно.
Відповісти
що ви ниєте, що обрали, те й будете мати. Раніше треба було думати, хто хапуга, хто хабарник, а то не ходять-не ходять на вибори, думають сракою, а потім жаліються в коментарях. Бо більше ні на що не здатні!

НЕ подобаються результати? ТАк виходьте на вулицю, скандуйте, захищайте свої права, принципи, будьте європейцями!

Якщо ж інтернет-обурення - це все, на що ви здатін - тоді пеерстаньте нити і обсирати одне одного. ВИ САМІ ЗАСЛУЖИЛИ ТАКУ ВЛАДУ.
Відповісти
Вітаю усіх прихильників Ігоря Лапіна з Перемогою ! Ми перемогли гроші палиці. СЛАВА УКРАЇНІ !!!
Відповісти
Звичайно гроші Івахіва перемогли гроші Палиці!
Відповісти
Так палиці і потрібно!"лайно"
Відповісти
Яка прикрість, Палиця цього не переживе!!! Він багато зробив для Луцька, бо любить своє місто, а Констанкевич була б достойним кандидатом від Луцька і, як людина освічена, змогла б писати закони, які захищали б права і свободи звичайних людей, а також підтримувати наше місто. Тепер маємо Лапіна - багатого синочка, який роздає автографи і кидає свою роту,звісно, якщо вона існує, заради депутатського мандата)Справжній герой України!!!
Відповісти
А Вам так би хотілося, щоб жоден вояка не вилазив з окопа "писати закони"!
І Збройні Сили у нас найпрекрасніші, і генерали найкомпетентніші, і обозом, напевно, ваша палочка денно і нощно займалася, і теплі речі воїнам в'язала - чого виліз з окопа той Лапін?
Відповісти
Питання в іншому, яка ймовірність що кандидат виконає свої обіцянки, немає абсолютно ніякого механізму його відкликання, не важливо чи буде це Петрик Ляпочкін чи Ксенія Петрикова. Люди йдуть за конкретним цимесом у Раду, а патрійоти лоби б"ють, переміг , гроші, Івахів, Палиця. Це свято для тих хто попав в Раду до фінансових потоків, а причому тут виборці. Одне слово- біомаса
Відповісти
Зовсім через трохи нам усім буде стидно за Ваш вибір
Відповісти
Вистачіть з палиці і Універмагу!!!!!
Відповісти
Слава Богу, що хабаониця Констанкевич не перемогла, а то б вкупі з Палицею і Коцаном далі безсовісно грабували університет. Пора їх всіх люструвати. А гроші Констанкевич для агітаторів зажала - використала своє проректорське положення - заставляла викладачів безоплатно ходити по гуртожитках і агітувати за неї. От ми безплатно і наагітували. Нехац тепер відчитується перед Палицею.
Відповісти
Украина нам надо 5.10
Відповісти
Останні новини
Все вирішили 28 голосів: Лапін обігнав Констанкевич
28 жовтень, 2014, 00:50