Конфлікт навколо фільму: реакція кіностудії «Волинь»
На народній аматорській кіностудії «Волинь» кажуть, що не розуміють справжньої причини конфлікту між кіностудією та автором фільму «Ранок з Тіффані» Світланою Федонюк.
Про це йдеться у прес-релізі, який надійшов на адресу ВолиньPost одразу після публікації «З кіностудією «Волинь» розберуться правоохоронці».
У ній, нагадаємо, йдеться про те, що депутат Волиньради Олександр Бик ініціював проведення перевірки кіностудії «Волинь» на відповідність діяльності студії її статутним положенням.
За словами Бика, до нього звернулася авторка фільму «Ранок з Тіффані» Світлана Федонюк зі скаргою, що кіностудія забрала оригінал цього фільму і не віддала.
У відповідь на публікацію на кіностудії «Волинь» оприлюднили своє бачення конфлікту:
«Минулого року на базі кіностудії був знятий та змонтований фільм «Ранок з Тіффані», який отримав гран-прі конкурсу «UNICA». Автором фільму є Світлана Федонюк.
Пані Світлана відома на Волині в декількох іпостасях.
По-перше, вона довгий час працювала в прес-службі Ягодинської митниці, з якої звільнилась за власним бажанням.
По-друге, за творчої та фінансової підтримки кіностудії "Волинь" вона як аматор підвищила свій рейтинг, втіливши в реальність ряд проектів, а також побувала на декількох кінофестивалях.
По-третє, Світлана Федонюк відома своєю надзвичайною конфліктністю.
Тим не менше, співпраця зі Світланою тривала декілька років. Не можна сказати, що вона була безконфліктною. Але через певний час все ставало на свої місця, і знову всі поверталися від балачок до творчості. І тут виникає чергове непорозуміння...
«Конфліктна ситуація сталася через те, що авторка Федонюк віддала на студію оригінал фільму, щоб там зробили субтитровий супровід фільму. Такого на кіностудії не зробили, а оригінал авторці не віддали».
Давайте розберемося.
Фільм для п. Світлани було зроблено? Він здобув гран-прі конкурсу «UNICA»? Відповідь: так.
«...авторка Федонюк віддала на студію оригінал фільму...» – що таке оригінал фільму? На декількох носіях вона отримала фінальну версію, яка була показана на кінофестивалях – оце і є оригінал фільму. Для чого його віддавати на кіностудію, якщо фільм і так зберігається в архіві кіностудії, оскільки був тут зроблений?
Якщо мова йде про касету, на яку проводилась зйомка, то як правило архівується результат роботи, а зберігати чорновий матеріал проекту ніхто нікого не зобов'язує.
Так от: зйомка проводилась безкоштовно аматором з кіностудії на власну касету! А потім з неї було змонтовано даний фільм. Далі касета пішла на запис по другому колу.
Здавалось би – так в чому проблема?
Фільм змонтовано, він був відданий. Отримав гран-прі.
Отже, по суті питання, проблеми немає.
Колектив студії досі не розуміє справжньої причини конфлікту. Адже ставлення до аматора в усі часи було як до учня, і учень завжди отримував сприяння у своїй діяльності.
Можливо, причина лежить в іншій площині?
Борис Ревенко святкує завтра, 25 квітня, свою 75 річницю. Саме за день до святкування, "з поваги до нього", на сесії обласної ради з подачі Світлани Федонюк було розглянуто питання та прийнято рішення про проведення перевірки кіностудії «Волинь» на відповідність діяльності студії її статутним положенням...
Дякуємо тобі Світлано, за твій щирий дарунок!
Колектив народної аматорської кіностудії «Волинь».
Довідка
«Народна аматорська кіностудія «Волинь» заснована 1969 року. Керівником та режисером кіностудії з 1975 року та до сьогодні є Борис Павлович Ревенко, відома та шанована особистість.
Згідно свого статуту аматорська кіностудія надає методичну та практичну допомогу аматорам по створенню кіно- та відеофільмів, навчає операторській та фотосправі, сприяє подальшому творчому розвитку. Зауважимо, що мова іде про співпрацю з аматорами, про сприяння їм у творчій роботі, але обов'язку фізично втілювати творчі ідеї сама кіностудія не має, хоча й робить це з власної волі.
За радянської доби, згідно заклику В.І.Леніна "Из всех искусств для нас важнейшим является кино" кіностудія отримувала значний обсяг фінансування, було відзнято величезну кількість метрів плівки, на яких є унікальні документальні кадри Волині, Луцька, ряд кінофільмів, створених кіноаматорами. І все це до сьогодні зберігається в архіві кіностудії!
З моменту становлення незалежності України, фінансування кіностудії практично не мало місця. Для економії витрат на її утримання було обрізано опалення, були встановлені низькі ліміти на енергоспоживання тощо. За придбання нового обладнання навіть мови не йшло.
Тим не менше кіностудія "Волинь", знайшла шляхи для самостійного розвитку. Був створений музей кіно- та фотообладнання. Продовжуються зйомки звітних концертів та заходів, знімаються аматорські фільми, формуються групи учасників для успішного представлення Волині на кінофестивалях України та інших країн.
Все це робиться на обладнанні самих кіноаматорів. За їхньої допомоги та сприяння створено від імені кіностудії "Волинь" практично всі сучасні відеофільми, надано допомогу ряду відео- та фотоаматорів.
До слова, відомими вихідцями з кіностудії є кінорежисер Олесь Санін, оператор Сергій Михальчук та інші. А це говорить про вірно обрану стратегію по навчанню аматорів для підвищенню їхнього рівня обізнаності та для переходу до діяльності в професійній сфері», - йдеться у прес-релізі кіностудії «Волинь».
(На фото Світлана Федонюк та Борис Ревенко.)
Бажаєте дізнаватися головні новини Луцька та Волині першими? Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram!
Про це йдеться у прес-релізі, який надійшов на адресу ВолиньPost одразу після публікації «З кіностудією «Волинь» розберуться правоохоронці».
У ній, нагадаємо, йдеться про те, що депутат Волиньради Олександр Бик ініціював проведення перевірки кіностудії «Волинь» на відповідність діяльності студії її статутним положенням.
За словами Бика, до нього звернулася авторка фільму «Ранок з Тіффані» Світлана Федонюк зі скаргою, що кіностудія забрала оригінал цього фільму і не віддала.
У відповідь на публікацію на кіностудії «Волинь» оприлюднили своє бачення конфлікту:
«Минулого року на базі кіностудії був знятий та змонтований фільм «Ранок з Тіффані», який отримав гран-прі конкурсу «UNICA». Автором фільму є Світлана Федонюк.
Пані Світлана відома на Волині в декількох іпостасях.
По-перше, вона довгий час працювала в прес-службі Ягодинської митниці, з якої звільнилась за власним бажанням.
По-друге, за творчої та фінансової підтримки кіностудії "Волинь" вона як аматор підвищила свій рейтинг, втіливши в реальність ряд проектів, а також побувала на декількох кінофестивалях.
По-третє, Світлана Федонюк відома своєю надзвичайною конфліктністю.
Тим не менше, співпраця зі Світланою тривала декілька років. Не можна сказати, що вона була безконфліктною. Але через певний час все ставало на свої місця, і знову всі поверталися від балачок до творчості. І тут виникає чергове непорозуміння...
«Конфліктна ситуація сталася через те, що авторка Федонюк віддала на студію оригінал фільму, щоб там зробили субтитровий супровід фільму. Такого на кіностудії не зробили, а оригінал авторці не віддали».
Давайте розберемося.
Фільм для п. Світлани було зроблено? Він здобув гран-прі конкурсу «UNICA»? Відповідь: так.
«...авторка Федонюк віддала на студію оригінал фільму...» – що таке оригінал фільму? На декількох носіях вона отримала фінальну версію, яка була показана на кінофестивалях – оце і є оригінал фільму. Для чого його віддавати на кіностудію, якщо фільм і так зберігається в архіві кіностудії, оскільки був тут зроблений?
Якщо мова йде про касету, на яку проводилась зйомка, то як правило архівується результат роботи, а зберігати чорновий матеріал проекту ніхто нікого не зобов'язує.
Так от: зйомка проводилась безкоштовно аматором з кіностудії на власну касету! А потім з неї було змонтовано даний фільм. Далі касета пішла на запис по другому колу.
Здавалось би – так в чому проблема?
Фільм змонтовано, він був відданий. Отримав гран-прі.
Отже, по суті питання, проблеми немає.
Колектив студії досі не розуміє справжньої причини конфлікту. Адже ставлення до аматора в усі часи було як до учня, і учень завжди отримував сприяння у своїй діяльності.
Можливо, причина лежить в іншій площині?
Борис Ревенко святкує завтра, 25 квітня, свою 75 річницю. Саме за день до святкування, "з поваги до нього", на сесії обласної ради з подачі Світлани Федонюк було розглянуто питання та прийнято рішення про проведення перевірки кіностудії «Волинь» на відповідність діяльності студії її статутним положенням...
Дякуємо тобі Світлано, за твій щирий дарунок!
Колектив народної аматорської кіностудії «Волинь».
Довідка
«Народна аматорська кіностудія «Волинь» заснована 1969 року. Керівником та режисером кіностудії з 1975 року та до сьогодні є Борис Павлович Ревенко, відома та шанована особистість.
Згідно свого статуту аматорська кіностудія надає методичну та практичну допомогу аматорам по створенню кіно- та відеофільмів, навчає операторській та фотосправі, сприяє подальшому творчому розвитку. Зауважимо, що мова іде про співпрацю з аматорами, про сприяння їм у творчій роботі, але обов'язку фізично втілювати творчі ідеї сама кіностудія не має, хоча й робить це з власної волі.
За радянської доби, згідно заклику В.І.Леніна "Из всех искусств для нас важнейшим является кино" кіностудія отримувала значний обсяг фінансування, було відзнято величезну кількість метрів плівки, на яких є унікальні документальні кадри Волині, Луцька, ряд кінофільмів, створених кіноаматорами. І все це до сьогодні зберігається в архіві кіностудії!
З моменту становлення незалежності України, фінансування кіностудії практично не мало місця. Для економії витрат на її утримання було обрізано опалення, були встановлені низькі ліміти на енергоспоживання тощо. За придбання нового обладнання навіть мови не йшло.
Тим не менше кіностудія "Волинь", знайшла шляхи для самостійного розвитку. Був створений музей кіно- та фотообладнання. Продовжуються зйомки звітних концертів та заходів, знімаються аматорські фільми, формуються групи учасників для успішного представлення Волині на кінофестивалях України та інших країн.
Все це робиться на обладнанні самих кіноаматорів. За їхньої допомоги та сприяння створено від імені кіностудії "Волинь" практично всі сучасні відеофільми, надано допомогу ряду відео- та фотоаматорів.
До слова, відомими вихідцями з кіностудії є кінорежисер Олесь Санін, оператор Сергій Михальчук та інші. А це говорить про вірно обрану стратегію по навчанню аматорів для підвищенню їхнього рівня обізнаності та для переходу до діяльності в професійній сфері», - йдеться у прес-релізі кіностудії «Волинь».
(На фото Світлана Федонюк та Борис Ревенко.)
Бажаєте дізнаватися головні новини Луцька та Волині першими? Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram!
Якщо Ви зауважили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
Коментарі 65
Останні новини
Досить панькатися з бездомними собаками, – санітарний лікар Луцька
24 квітень, 2012, 17:54
Конфлікт навколо фільму: реакція кіностудії «Волинь»
24 квітень, 2012, 17:42
Волинь тотально переходитиме з газу на тверде паливо
24 квітень, 2012, 16:57
На Євро-2012 треба буде ходити з паспортами
24 квітень, 2012, 16:24
Поздравляю с днем рождения. Всего, всего, всего...
А Федонючка ...
Как она дальше собирается работать?
Худая слава бежит впереди человека.
Що доброго ти зробив у житті своєму?
ми самі заробляємо, бо жити треба і працювати, а не клянчити в кнопкодавів на творчисть.
http://dvery.rv.ua/2012/video/78
Так яке відношення має кіностудія "Волинь" яка утримується з бюджету до цього з дозволу сказати "кіно"? Не нагадаєш ім"я голівудського оператора який відзняв більшість цього "творіння"?І про яку "копійку" на яку "студію" ти говориш? Не про "Барбос" часом? Так у тебе вже є досвід як за гроші виділені державою купити комп"ютер у приватну студію "Барбос"
Якщо якась тварюка поклала око на їх приміщення - хай відсохнуть в неї руки.
Доброго здоров*я та з днем народження Борис Павлович!
– Виховання театральних смаків і традицій (у Луцьку ним займаються два професійних академічних театри – драматичний ім.Т.Шевченка та ляльковий, – авт.) в Україні покладено на театри. А ось виховання кіноглядача (тим паче українськими фільмами) кинуто останнім часом на самоплив. Які ваші міркування з цього приводу?
– Безумовно, це правда. Поліпшувати ситуацію треба за рахунок створення кіноклубів, де збиралися б люди, зацікавлені у доброякісних фільмах. Мова не йде про перегляд кінострічок. Потрібна людина, яка б виконувала роль кіноекскурсовода. Я міг би провести таку екскурсію по своїх фільмах і картинах своїх колег. Пояснити деякі нюанси глядачам було би корисно задля подальшої зацікавленості у перегляді і популяризації кіонопродукту. На мою думку, в Луцьку таке місце є. Це «комора» Бориса Ревенка у кіностудії «Волинь». Це саме те місце, де могли б збиратися молоді та дорослі любителі кіно, дискутувати, сперечатись і набувати мудрості кіно. Я сам у Києві веду два таких кіноклуби і, повірте, проблем із відвідуванням нема.
читай тут http://www.pravda.lutsk.ua/ukr/persona/32629/
2) ЗА спинами Ревенка (шанованої людини) не ховайтесь покажіть ЩО КОНКРЕТНО РОБИТЕ ВИ? Які Ваші останні здобутки? Нагороди? Кого Ви навчаєте? Як кіно-популяризуєте Волинь?
P.S.
Щодо постаті Ревенка це справжній гранд кіно не тільки Волині ай України!!! Та нажаль роки беруть своє, за своєї доброти він досить часто не може поставити на місце своїх «знахабнілих-підлеглих» які зараз вилізли йому на шию ще й ноги звісили :( ще й тут відгавкуються прикриваючись за його спиною. Мали б совість хоча б Діда пожаліли!
Нагадуємо повторно - згідно статуту аматорська кіностудія надає методологічну допомогу та навчає аматорів, а не робить за них їхню роботу. І ти не могла цього не знати.
Досить свідомо вводити громаду в оману!
Світлано, спустись з зірок на землю та поглянь правді у вічі.
І КІНОСТУДІЇ Є МІФ... і люди які нахаляву займають державне приміщення....
Кіностудія багато в чому залежала від творчого потенціалу та працездатності В.Белова. За допомогою якого неодин фільм отримував нагороди. В свій час В.Белов збирав навколо себе молодих творчих особистостей з метою виввести їх на новий щабель фото мистецтва та аматорського відео.
Що на сьогоднішній день робить студія. Хто її контролює?
Який план її роботи на рік?
Яка чисельність?
Прихід - розхід (фінанси)?
Людина зробила фільм за власні кошти, зняла на власній аппаратурі, брала участь в монтажі. В решті фільм бере гран-прі конкурсу. А далі він існує тільки кінцевому зжатому форматі. Де касети? Де матеріал, який пройшов першу оцифровку? Про який професіоналізм ідеться.
Розібратись дійсно потрібно - це кошти платників податків та основне імідж держави.
А приміщення дісно повинни бути осередком культури не тільки пенсіонерів та невідомо яких працівників а і молодих студентів, які сьогодні в основному невідомо чим займаються. А С. Федонюк- встряхнула мишиное кубло. І зараз повалить звідти....
Чесно сказати і відефільми які раніше займали призові місця на фестивалях були відпрацьовані за сценаріями В.Белова. І наскільки мені відомо С.Федонюк навчалася у самого Білова. І чесно сказати на сьогоднішній день заміни йому не має. А остальні присосавшіся члени студії щось да комусь робили.
І впринципі вірно що жінка тратить свої нерви щоб хоть трохи розігнати це "мистецьке" кубло. Можливо тоді прийдуть в те приміщення молоді перспективні люди які зможуть підняти кіностудію на новий рівень.
Зняти фільм на гроші С.Федонюк на її апаратурі за її сценаріем та зробити монтаж в її присутності - героїчний вчинок.
Молодым везде у нас дорога - старикам почет.
"Я йду на них!.. Душе моя не плач...
Ці види спорту вже тепер жіночі."
Так вона консультувалася з Бєловим, в некролозі згадала всіх працівників кіностудії, які не були на панахиді в Гаразджі. Також похвальних статтей про кіностудію в її авторстві дуже багато. А ідея назвати вулицю "бобштрасе" належить їй. Заварили кашу та не в тому горщику.
"
Віддаю належне Світлані Федонюк за здобуте гран-прі. Але не слід забувати, що робота, то колективна! І без підтримки кіностудії, безпосередньо Бориса Павловича - ніхто би й не знав, хто така Світлана Федонюк.
Звертаюся до пані Світлани: зупиніться! Не варто ганьбити себе і людей, котрі сприяли Вам, приймали участь у створенні фільму. Лише від "помутніння" тимчасовою славою визнання не здобудеш, а отримані досягнення можуть виявитися лише випадковістю!
За свій доробок я би "горло перегриз". Але чого ж тоді, знаючи, який такий поганий Ревенко - нести свою роботу на кіностудію "Волинь"? Де логіка? І завдяки кому "недоробок" став доробком?
Я не прихильник консервативізму, але дайте альтернативу і тоді галасуйте!
Почему некоторые люди видят смысл жизни в том, чтобы испортить жизнь другим?
Потому, что сами свою жизнь устроить не могут и завидуют тем, у кого это получается...
А когда плохо не ему одному, то становится лучше, когда не он один такой неудачник....
Не люблю таких людей и стараюсь не иметь с ними дела.
Почему некоторые люди видят смысл жизни в том, чтобы испортить жизнь другим?-І Я ТАК ДУМАЮ. ЧОМУ ВОНИ НА ЦЬОМУ ЗАЦИКЛИЛИСЬ?БО НЄ ФЄДОНЮК НЄ ЗРОБИЛА ТЕ ЩО ПОТРЕБУВАЛОСЬ. МАЛО ТОГО ЦІ ЛЮДИ ЩЕ Й АКТИВНО ЗАВЖАЛИ ЇЙ ЦЕ ЗРОБИТИ
Потому, что сами свою жизнь устроить не могут и завидуют тем, у кого это получается...
ДІЙСНО ВИ ПРАВІ. СТІЛЬКИ РОКІВ СИДІТИ У ТОМУ ПІДВАЛІ УСПІШНО ПЕРЕТВОРИТИ ЙОГО НА ДІРУ І ТРУПА І ЗА ОСТАННІ МІНІМУМ ШІСТЬ РОКІВ НІЧОГО НОВОГО НЕ ЗРОБИТИ.ДІЙСНО У НИХ -ПАЛУЧІЛАСЬ!
А когда плохо не ему одному, то становится лучше, когда не он один такой неудачник....
НАПЕВНО ТОМУ ЩО В НИХ ,У ДАНОМУ ВИПАДКУ ПАЛУЧИЛАСЬ! САМЕ ТЕ ЧОГО ВОНИ (КОЛЕКТИВ) ХОТІЛИ АЛЕ ПРИ ТОМУ ВОНИ Є НЄУДАЧЬНІКАМІ.
Не люблю таких людей и стараюсь не иметь с ними дела.
ПРАВИЛЬНО І ФЕДОНЮК ВЖЕ ЗРОБИЛА ТАКИЙ ВИСНОВОК. БО СТІЛЬКИ РОКІВ НЕЧЕГОНЄДЕЛАНІЯ ЇЇ ТЕЖ НЕ ВЛАШТОВУЮТЬ А ЇХ ТАК.
НЄ ФЄДОНЮК НЄ ЗРОБИЛА ТЕ ЩО ПОТРЕБУВАЛОСЬ. МАЛО ТОГО ЦІ ЛЮДИ ЩЕ Й АКТИВНО ЗАВЖАЛИ ЇЙ ЦЕ ЗРОБИТИ
Что за бред? Да еще и сколько эмоций! Насколько я понял суть конфликта - Вам на киностудии чего-то не сделали. А активно чего-либо не сделать - это словесное извращение какое-то.
Кто Вы в данном конфликте? Вы обычная неудачница, раз не смогли добиться результата.
От киностудии есть прямой ответ, что сырого материала уже нету. Но Вы не унимаетесь и не внемлите написанному!
Но то, что исходников нет - это же абсолютно нормально! Поинтересуйтесь на телеканалах или у других людей, работающих с видео: долго ли и много ли они хранят у себя сырой материал? Хотя я сомневаюсь, что поинтересуетесь, Вы же УЖЕ ВСЕ знаете.
Киностудия Вам содействовала в создании фильма, и у них хранится финальный фильм в архиве. Они свою работу сделали, и, как я понимаю, сделали хорошо. Именно так и поступает с архивированием финального результата большинство студий.
Я вообще не понимаю: зачем переделывать под кого-то фильм, и так завоевавший гран-при? "Вылизывать" ошибки всю жизнь можно.
Аматор Махно, согласно титров, Вам помог, снял и смонтировал Ваш фильм. Вот и высказывайте все претензии в его личный адрес, а не в адрес всеми уважаемой (кроме Вас, ясное дело) организации.
Но вот проблема: аматор Махно свою собственную кассету с сырым отснятым материалом затер! Так причем здесь вообще киностудия??? Почему эту кассету Вы у него не забрали сразу же после оцифровки? Какие вообще претензии могут быть к киностудии, если Вы даже денег на кассету для своего фильма не смогли найти? Да если бы не та "загнивающая" киностудия, не видать Вам ни фильма, ни той премии, что уже за него получили. Вы все требуете, ноете, но в чем Ваш взнос, кроме идеи, в Ваш же фильм?
Позиция киностудии ясна. Ваша, Светлана, позиция, мягко говоря, истерична.
Я так понимаю, что верх Вашего, Светлана, аматорского цинизма в том, что имея камеру, вы ею и снимать толком не умеете!
То какой из вас киноаматор? Вы самый настоящий эксплуататор, причем с рабовладельческой уклонностью.
Вам бесплатно Махно снял фильм, сам его смонтировал. Но фильм почему-то со старта титруется "авторским Светланы Федонюк"...
Вот и открылось нам истинное Ваше лицо... Что называется, приехали. Данный фильм имеет двух авторов, причем без приоритета одного над другим. Так почему там стоят такие титры? Вы же Вашего коллегу унизили этим.
Может потому он и не желает далее прогибаться под Ваше звездное иго.
А Вы с Махном хотя бы поделились полученной премией за фильм?
Отсюда и вывод - Светлана Федонюк никакой не киноаматор, а эксплуататор бесплатного (читай рабского) труда. Премию за фильм Вы зажали себе, с Махном не поделившись - тоже умалчиваете об этом.
Мало того, звездное величие Светланы затмило ей сознание, что авторство фильма исключительно её. Коллегу титрами унизили, назвав фильм единолично вашим авторством. Тоже молчок. Зато факт.
Сегодня каждый берущий в руки камеру мнит из себя профессионала. Вы вообще уникальна - камера есть, но не умеете ею пользоваться...
Зато Махно умеет. Это тоже факт.
Из статьи:
"Зауважимо, що мова іде про співпрацю з аматорами, про сприяння їм у творчій роботі, але обов'язку фізично втілювати творчі ідеї сама кіностудія не має, хоча й робить це з власної волі"
Этого Вы тоже не знали? Вы получили по факту больше, чем киностудия обязана делать.
И что такого в том Махне? Вам он чем-то уж очень понравился, раз Вы на нем зациклились.
Хотите дальше с ним работать? Позвоните ему и извинитесь. А то кляузничаете безустанно, упорно не видя фактов.
Светлана, Ваше поведение вообще не конструктивно. Вы портите жизнь всем подряд. Zozulechka, Ваше картина держится на достойном уровне и, в отличии от работы Светланы, наполнена смыслом.
"Светлана, Ваше поведение вообще не конструктивно. Вы портите жизнь всем подряд."
ЮРІК НЕ ГРАЙТЕСЯ У ЕКСТРАСЕНСА С ВІДАМ ВЕРБЛЮДА "Я ВСЬО ЗНАЮ" ПАВЄРЬТЄ (хатя вам тяжєло но всьо такі сдєлайтє усіліє над сваєй ізвілінай) Я НЄ СВЄТЛАНА. НО В ДАНИЙ МАМЕНТ ОТВЄЧУ ЗА НЄЙО-к сажалєнію нє всєм падряд.вам нє іспортіла.Пака.
А ОЦЕ ВЗАГАЛІ ШЕДЕВР.ВСЕ ТАКИ ВИ НЕ ПЕРЕСІЧНИЙ ЮМАРІСТ - "Zozulechka, Ваше картина держится на достойном уровне (ДЄРЖИТСЯ? ГДЄ? С ЕТАВА МАМЄНТА ПАПАДРОБНЄЄ. КАК ТА НЄ УДОБНА ,НАДА Ж ЗНАТЬ ПРА ШЕДЕВРИ ВАЛИНСКАВА КІНАІСКУЙСТВА)и, в отличии от работы Светланы, наполнена смыслом." В ЧЬОМ ІМЄННА? НЕУЖЕЛІ В ЛЕГЕНДАРНАЙ І ІЗЯЩНАЙ ФРАЗЄ (как впрочем вся "ізящьная" і "рамантіческая" епоха рицарства) "ТИ МЕНІ НЕ ДАЄШ"? ДА, ВИСОКІЄ, ВИСОКІЄ АТНАШЕНІЯ. І ЧТО ПАРАЗІТЕЛЬНА-НАПОЛНЄНА СМИСЛАМ! ВОТ ТОЛЬКА РИЦАРЕЙ НЄ СТАЛО ПО ПРИЧІНЄ АТСУТСТВІЯ "ДАМ", НО ЕТА НЕ ВАЖНА.ЕТА ТАК ЧАСНАСТІ.