Депутата міськради зацікавили малолітні у нічному клубі Луцька

Депутата міськради зацікавили малолітні у нічному клубі Луцька
Прокуратура міста направить лист до луцької міліції, аби та перевірила, чи відвідують нічний клуб «Золото» неповнолітні.

Під час звіту прокурора міста Сергія Даніліна на сесії Луцької міської ради 30 січня депутат Роман Бондарук (ВО «Батьківщина») поцікавився, чи проводять правоохоронці перевірку того, хто відвідує нічні клуби Луцька, і чи немає там неповнолітніх.

Приводом для такого питання стало те, що депутат побачив на сторінках інтернет-видання «Волинські новини» фото з вечірки у нічному клубі «Золото». На них, на думку депутата, деякі відвідувачі клубу виглядають не більше як на 13 років.

Між тим у нічному закладі дозволене розпиття алкоголю та показують стриптиз.

Прокурор Данілін повідомив, що такі перевірки прокуратура може ініціювати на вимогу або органів місцевого самоврядування, депутатів або інших контролюючих органів.

«По нічному клубу «Золото» перевірку не проводили. Мені про такі події наявності неповнолітніх не було відомо. Це питання стане предметом дослідження і лист буде направлено до працівників міліції», - зазначив Данілін.

Бажаєте дізнаватися головні новини Луцька та Волині першими? Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram!
Якщо Ви зауважили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
Коментарі 175
Коментарі, у яких порушуватимуться Правила, модератор видалятиме без попереджень.
Це просто ЖАХ!!!!!!!!Куди дивиться міліція????Тож діти,наші діти!!!!Я от і свого часом звідти виганяю.ЖАХ!!!!
Відповісти
А ви куди дивитесь??? То ваші діти??? То як ви їх виховуєте??? Задайтесь но цим питанням, а на сполох б'єте і когось винним робити, чи то вечірку, чи то міліцію! Всі винні, але в першу чергу, шановна - ВИ!
Відповісти
Куди-куди????Часом в чарку,коли тоскно,часом в телік,часом в інтернет,часом в лікарню.....коли як.
Відповісти
Шановна Лучанка ваша позиція стосовно виховання відверто вражає. Невже ви і справді вважаєте, що це саме нічні клуби винуваті в тому,що ваша дитина не ночує вдома?
Відповісти
Данілін сам ще той хапуга. Хай розкаже, як квартиру в Одесі забрав в дітей-сиріт
Відповісти
Ви ж самі ініціюєте, шановна владо, аби діти ходили по такого роду закладах, та й не тільки діти. Що Ви зробили, толкового для тих дітей, підлітків, молоді?
Відповісти
Хочу зауважити організатором вечірки була то "Студенська Рада" місцевих вузів
Відповісти
а діти і справді є !!!!можливо хоч вже посилять "ФЕЙС - КОНТРОЛЬ"!!!!!!!!
Відповісти
Тебе точно не пустять!!!З твоїм фейсом та з твоєю дуп*ю тіко на базарі стояти!!!!
Відповісти
до речі, я був на вечірці, і вже студентом не являюсь, але виявилось питання, чого вчать у наших вузах, такі от вечірки влаштовувати, хм.
Відповісти
а фото то не з вечірки!!!!!!!!
Відповісти
Організатором вечірки була СТУДЕНТСЬКА РАДА ВОЛИНІ при голові ВОДА Бориса Клімчука
Відповісти
А чим це принципово відрізняється від "Бандерштату"? Хіба що вишиванками. Чи може вам розказати, яке blyadstvo там відбувається у наметах? Про нацальянсівські вишколи типу "Повстанеця" і що там твориться-здогадуйтесь самі.
Батькам тої молоді, що її окрутив своєю брехнею Гузь варто звернути увагу на своїх нащадків.
Відповісти
в золото одна школа ходить)
Відповісти
Доброго вечора! Мене звати Настя і на даний момент я є головою ГО "Студентська Рада Волині" та згаданої вище Студентської ради при голові облдержадміністрації. Щойно прочитала статтю та коментарі до неї і офіційно заявляю, що ні організація ні дорадчий орган не мають НІЯКОГО відношення до даної вечірки!!! Тому шановний Був там, будь ласка перед тим як писати такі твердження перевіряйте їх достовірність!!!! на афіші вказані організатори, до них і майте діло!!!
Відповісти
оранізато вечірки Богдан Іщук!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Відповісти
http://www.volynnews.com/news/rest/nich_studenta_v_zoloto_fotoreportazh/ - тут і сказано хто оранізатор!!!!!Богдан Іщук безпосередньо відноситься до Студенської Ради Волині
Відповісти
Настю , богдан іщук член вашої організації, і ви як голова організації теж несете відповідальність, а то виходить що Студентська Рада при губернаторі Клімчуку пропагує розпусту і алкоголізм серед неповнолітніх, будьте певні що цим скористаються політичні опоненти і про цю малолєтню оргію яку ви організували вам ще не раз згадають
Відповісти
http://vk.com/bogdan.ischuk - а зустріч стосовно проведення вечірки видалили повністю!!!!!!
Відповісти
Шевчик замітає сліди, але вже пізно, від народного суду не втечеш!!! Ганьба такому студентському самоврядуванню
Відповісти
Настя не звертай уваги.ми то знаємо шо ти не організовувала.
ти добра людина,а таким зазвичай заздрять.
Тарас Вис. 31 січня, 00:02
Ганьба Насті Шевчик!!!------ГАНЬБА ТОБІ
Відповісти
Шановна Анастасія Шевчик( якщо я не помилюсь), навіщо ці ваші оправдовування як рекламувати вечірку то ви одне поперед одного бігли і на телебаченні і на радіо а тут коли попали конкретно то починаєте говорити ніби ви тут ні при чому
Відповісти
Вечірка була для студентів,а не всі студенти вибачте виглядають на свій вік і старше..а ви з цього зрообили кіпішу вже.
Відповісти
Настю не організували дискотеку для малолєток, а зараз намагаєтесь відмазатись
Відповісти
Ганьба Клімчуку!!! Ганьба Студентській раді, яка замість того щоб відстоювати права студентів , лише імітує студентське самоврядування чим підіграє владі, а сама в той час організовує такі ганебні заходи з голими тьотками, ви б краще прийшли і вшанували героїв Крут.
Відповісти
Ганьба Насті Шевчик!!!
Відповісти
Спочатку такі пафосні ходили, мовляв вони такі круті , такий класний захід організовують а насправді получилось малолєтнє б... ство
Відповісти
Шевчик суши вьосла, ти приїхала, це твоя остановка і кінець твоєї псевдогромадської діяльності, ти нездара і про це все місто знає
Відповісти
Студентська рада волині, ніколи не приймає участі в патріотичних заходах таких як вшанування Героїв Крут, Жертв Голодоморів та інших, хоча якщо врахувати що вони карманний орган Клімчука, який існує для галочки, щоб була видимість студентського самоврядування це не дивно.
Але як організувати цю оргію для малоліток то вони бистро організувались, і не важливо чи це вся студентська рада організували чи її член Богдан Іщук, Анастасія Шевчик як голова організації повинна була втрутитись бо такі заходи однозначно псують імідж студентського самоврядування
Відповісти
Насті Шевчик як голові студентської ради Волині, треба не п'яні дискотеки для дітей організовувати а допомогти студентам боротися із незаконним розміщенням приймальні молодих регіонів в приміщенні історичного факультету
Відповісти
Та Шевчик сама любить випити, не раз бачила її п'яну по клубах таскали, теж мені голва студради знайшлася
Відповісти
Знала б мама, чим її доця займається, стид і срам
Відповісти
Бачу люди адекватні тут спамлять!!!! ото фантазія рулить!!! щеб так вміло щось розумне писали .... вся краса національного духу українця!!!
Відповісти
Просто не люблю псевдо громадських лідерів
Відповісти
Це ВИ ІГОРЕ ВОЛОДИМИРОВИЧУ)))???
Відповісти
Цікаво було б подивитися на тебе "порядну людину" яка ходить по клубам для того щоб спостерігати як пьяну Шевчик (в чому я сильно сумніваюсь) виносять з клубу.))
Відповісти
А тут і ходити не треба далеко, ці тупі малолєткі самі фотозвіт з вечірки публікують, де цих голубчиків можна побачити в різноманітних позах
Відповісти
Покажи мені там на фото пьяну Шевчик яку виносять з клубу. Якщо ні то до побачення і прикрийтесь, я особисто знаю Настю і вона багато чого зробила для Луцька на вдімінну від тих хто сидить тут і строчить повідомлення негативного змісту.
Відповісти
Так ви ж видалили зустріч в контакті зі фотозвітом, а для чого? Правда очі коле????
Відповісти
чуєш ти, нещастя, скажи це їй в лице!
Відповісти
Як проспиться то скажу)))
Відповісти
Я бачу що багато хто не сприймає інфу яку Настя написала у своїх комментах, де вона чітко дала зрозуміти: "ні організація ні дорадчий орган не мають НІЯКОГО відношення до даної вечірки!!!". Перш ніж поливати її брудом, задумайтесь - що ви зробили для свого міста (зокрема студентів)? Впевнений що половина тут - люди з комлексами, яким не вистачає уваги і спілкування, які вміють лише обговорювати щось, а самі не здатні підняти свій зад і зробити щось на користь місту. Всім пака, "ніщєброди" пхпахпххахпхаххп
Відповісти
Ну звичайно що ми нічого не зробили для міста, навідміну від члена Студентської ради Волині який зібрав 300 малолєток і за 25 грн. Показував їм голі ціцькі
Відповісти
Член ради не збирав 300 малолеток, якщо є якісь притензії то виявляйте їх до охорони клубу яка відповідає за те кого впускає. Думай головою
Відповісти
На вході стояла не охорона клубу а організатори
Відповісти
Як то не збирав??? А чому ж тоді він себе називає одним із організаторів???? І його фейс красувався по місцевому тв, де він запрошував на вечірку
Відповісти
"Таяво"- а хіба не Богдан Іщук стояв з "пейджиком" на шиї на вході і казав кого пускати????їх там троє таких бігало (як я замітив , коли стояв в черзі)...охорона провіряла наявність сторонніх предметів
Відповісти
Саме він, Богдан Іщук та ще кілька чоловік з Обласної студради стояли на вході і казали кого пускати а кого ні
Відповісти
Цей комент про НІЯКОГО відношення до вечірки не маємо і є найкращим доказом що якраз мають відношення, а все решта це жалюгідні спроби відмазатись, я особисто бачив Шевчик і половину студради волині на цій горе вечірці
Відповісти
Ти горе людино. Моя порада не ходити на такі горе вечірки. Піди в метро, вальни сотку і живи собі спокійно. Навіть якщо люди зі студради щось організовували це не їх проблеми що в клуб впустили дітей, для цього є адміністрація і охорона клубу.
Відповісти
Богдан Іщук голова студради технічного коледжу ЛНТУ, і там була половина студентів з цього коледжу, а це діти по 15-16 років, настя як голова обласної студ ради повинна відреагувати на такі речі, а не покривати
Відповісти
Люди сруть самі під себе бо обливають тим паскудством Людей які справді роблять вагомі і потрібні справи серед студенства!!!! тут найшли якусь Вечірку яку люди неорганізовували і намагаються будь яким чином приписати людині аби насолити!!!справжня полішуцька натура!!! ото ж когось гризуть собаки коли є люди варті уваги і яких оцінюють реально по діяльності їхній!!! Думайте песики куди брешете і який толк з того!!! звикли янчати а самі і слова розумного до купи сплісти неможуть як так!!! майте повагу ато прогинаєтесь під когось і працюєте на чужі інтереси а власної думки то нема.... сірі люди!!!!!
Відповісти
я б сказав, полішучари
Відповісти
роблять вагомі і потрібні справи серед студенства???? Ви про що зібрати 300 малолєток і показувати їм голі тітькі це вагома справа ???
Хай краще займуться невиплатою стипендій, скороченням студентських пільг, незаконним розміщенням молодих регіонів в історичному корпусі а не цим неподобством
Відповісти
Тарасику братику прийди і особисто ознайомся з діяльністю людей яких обсираєш, а подім подумай чи ти шось подібне хоч раз в житі робив??? я зрозумів шо ти студент Історичного то бачу шо ти навіть нездатен з жалюгідною організацією розібратись,роби а не гавкай допомагай хочаб тим хто на щось хоч здатен раз сам сірий задрипанець і танцюєш під чієюсь сопілочкою!!! Так що Слава Україні і поважай людей які на щось здатні навідміну від тих хто займаєтся лиш брудними діянями)))!!!!
Відповісти
Я навідміну від таких регіонівських холуїв як Шевчик, відстоюю права студентства, а Настя Шевчик голова обласної студентської ради, мала б бути на стороні студентів а вона лиже дупу регіоналам
Відповісти
Ти Бачу підсвічуєш раз такий обізнаний!!
Відповісти
Ось тобі письмовий доказ http://mp.org.ua/yak-vmyrayut-hromadski-diyachi-na-vyborah-2012/
Відповісти
це не письмо а друк)) знавець ти наш обізнаний))!! як з одного фільма "Ти бери я тобі ще таких намалюю"!!
Ох Тарасику хтівби я бачити твої оченнята після спілкуваня з людиною яку ти зараз обливаєш брудом!!! я впевнений що вони будуть наповнені соромом за те що ти зараз робиш!! ти ж типу Патріот-націоналіст то хочаб май елементарну повагу спершу до прекрасної половини людства а потім вже думай шо ти городиш і заради кого))!!! так що вперед мега активісте до праці на благо незрозуміло чого!!!чи кого а мо і зрозуміло!!)))
Відповісти
Ось ваша настя полюбуйтесь, вона продажна шкура яка за шмат гнилої ковбаси батьківщину продасть http://mp.org.ua/yak-vmyrayut-hromadski-diyachi-na-vyborah-2012/
Відповісти
Мдаааа одна голова студради (яна цапук) на виборах лягла під Палицю, а ця під регіони, ось вам активісти ось вам і студентське самоврядування
Відповісти
Дозвілля треба проводити не в пабах і клубах а в нормальних місцях
Відповісти
Анастасія Шевчик, за свої звязки з регіоналами, за організацію цієї оргії, та намаганням замести сліди своєї причетності до організації цього неподобства повинна скласти повноваження голови Обласної студради, оскільки такими діями вона зганьбила студентське самоврядування, вона на посаді голови замість захисту прав студентів, лобіює бажання влади і особисто Бориса Клімчука
Відповісти
Які обмежені люди! Що ви ліпите все на купу? Вечірки, студраду, Шевчик приплели, повноваження складай... шо за дурниці? Факт один- на дискотеку впускають дітей, бо це вигідно власникам. І є люди, які на це закривають очі (певно незпроста). А ви шось тут розводите базар. Проблема не в студраді, а в тому що підлітки деградують. А різноманітні заклади (золото чи всякі там інші, погодьтесь, такі випадки бувають не тільки в золоті) цьому сприяють.
Відповісти
Підтримую на ВСІ 100%
Відповісти
Ірина, ведеться мова про те, що саме на цій вечірці (організованою студрадою) було виявлено ряд правопорушень!!!!!!
Відповісти
Я звичайно не експерт, але чи це перша вечірка з правопорушеннями? Чи всі почали шевелитись після "бразильського випадку"? Прошу пробачення, але коменти деяких осіб просто дивують своєю чарівною пунктуацією, граматикою, і неперевершено пустим змістом.
Відповісти
Я так розумію що під ніком Альянс розуміється Національний Альянс, якщо так то мені цікаво відколи це нацАльянс заступається за людину яка користуючись посадою розписується за все студенство волині і закликає голосувати за Партію Регіонів???
Я вважаю що перед тим як підписатись що голова студентської ради Волині підтримує ПР шевчик мала зібрати конференцію і запитати студентство чи вони дійсно підтримують!!!!!!

Невже настя така недалека що не помічає що її просто використовують як маріонетку?? Що такого регіони зробили для студества що настя підписується на їх підтримку????

Вони нищать українську мову, скасували пільги для студентів, зараз більше половини студетів втратили свої стипендії, є проблеми в студентських гуртожитках чи можливо Анастасії Шевчик , як голові студентського самоврядування області невідомі подібні проблеми студентства?? І що Шевчик зробила щоб вирішити і проблеми?????

Адже саме відстоюванням прав студентства має займатись студентська рада, а не цацками- пецками типу вечірок, забав і т.д.
Звичайно розважатись теж треба, але коли організація замість захисту прав студентства займається лише вечірками і розважальними закладами, то вона не має права називатись органом студентського самоврядування, це скоріш якась промо- група чи щось ще але не студентська рада.
Так що Настю, тобі є над чим задуматись, я не приписую тобі цю вечірку, але пляскі під дудку Регіоналів це серйозно, не може називатись студентським лідером людина яка замість відстоювання прав студентства в органах влади відстоює інтереси владної партії в органах студентського самоврядування
Відповісти
Біда в тому, що при відкритій підтримці того чи іншого кандидата, партії, довіра до людини як до громадського активіста втрачається повністю. На жаль, і ці вибори до парламенту не стали винятком. Прикладом різкої зміни позиції є голова так званої громадської організації «Студентська рада Волині» Анастасія Шевчик, яка підтримала як лідер своєї організації – Партію Регіонів. Дефакто підставила усіх студентів, адже, проявивши свою прихильність до певної політичної сили дала зрозуміти, що й усі члени організації, а це – студентство, підтримують вищевказану партію.
Звісно, як виборець вона має повне право підтримувати ту силу, яка їй до вподоби. Але, на нашу думку, не може підписуватися у агітаційних листівках як представниця студентства Волині. Прикро, що молоді і перспективні люди вмирають як громадські діячі, схиляючись до вигідної для себе політичної сили. Це – чудовий приклад того, як втрачається довіра людей до громадських організацій, їх лідерів як до незалежних. А як нам далі тепер будувати громадянське суспільство? Треба напевно запитати у Анастасії Шевчик…
Відповісти
а хтось взагалі цю листівку в руках тримав?
Відповісти
Я тримав, вона роздавалась перед виборами з палаток партії регіонів
Відповісти
Я думаю особисто Настею роздавалась? Чи всією "Студрадою"?
Відповісти
Ти шо тупе? Хоч сказати що настя не підписувалась за підтримку регіонів
Відповісти
Я свічку при цьому дійстві не тримав. Нічого стверджувати, а під тим документом, якщо припустити, що то не я його зп'яну в фотошопі за 40 хвилин наваяв, було ще дуже багато підписів, цікавих таких підписів...
Відповісти
Ахаха типове викручування, такі листівки перед виборами тисячами роздавались з наметі партії регіонів, це факт не вірите можете це уточнити у самих регіонів або у шевчик, тільки не треба тут демагогії.
Якщо це брехня настя сміло може подава на Молодіжну платформу в суд
Відповісти
по перше:вечірку організовувала не студрада а окремі люди
якщо людина в студраді то все що вона зробить означає що це зробила студрада чі як по вашому?
по друге:невідомо чого саме коли один з членів студради зробив вечірку то написали цю статтю про неповнолітніх в золоті...всі ми прекрасно знаємо що на кожній вечірці в золоті повно не повнолітніх і це не секрет..якщо хочете причепитись до студради ,а особливо до Шевчик Насті бо шось дуже вона вам не подобається то придумайте щось по цікавіше і аргументи наведіть не загально відомі як от малалеткі в золоті
по третє:а що ж ви дорогі ви наші зробили на благо студентсва?ви взагалі хоть шось зробили?чи думаєте шо такі круті протираючі штани перед комп`ютером критикувати чиюсь роботу...самі ж і ту саму вtчірку не ораганізуєте..мазгів не хватить
ше таке питання-а де законом заборонено дивить еротику не повнолітнім?за це срок дають ?чі штраф якісь?
краще б батьки нормально виховували своїх дітей а студенти якім нема шо робити крім того як критикувати когось зайнялись корисними справами
Відповісти
звичайно студрада не причетна!!!!!!як інакше ж.............
Відповісти
ти знаєш щось про студраду про заходи які вона організовує..ти знаєш її членів чи хоча б Іщука Богдана?
Відповісти
Шановні обсирачі людських душ!

СТУДЕНТСЬКА РАДА ВОЛИНІ АКТИВНО ПРИЙМАЄ УЧАСТЬ У ТАКИХ ЗАХОДАХ , ЯК ВШАНУВАННЯ ЗАГИБЛИХ В БОЮ ПІД КРУТАМИ!І ЦЬОГО РОКУ 29 СІЧНЯ ТАКОЖ ПРИЙМАЛА УЧАСТЬ!!
НЕ МЕЛІТЬ ДУРНИЦЬ!
І ДОРЕЧІ 25 січня МІЛІЦІЯ ХОДИЛА ПО НІЧНОМУ КЛУБІ "ЗОЛОТО"!!!!БУЛА ПЕРЕВІРКА!!!!!!!!!!!!!!!!!
Відповісти
Нарешті щось *грандіозне* трапилося в Луцьку і сірі мишки зашаруділи і повилазили з нірок! Можливо якраз зараз саме час почати щось робити, а не балакати?! Ви бачете яка *опа робиться навколо!? Невже ця ситуація - це найбільш болючіша для ВАС ВСІХ тема?! Невже ви ні за що більше не переживаєте!?
Та схаменість і почніть вже щось змінювати, люди свідомі! Нас же ж такими от справами в ще більше стадо перетворюють, відводячі увагу від чогось дійсно вагомого!? Агов, розумні люди, ви деее!?
Відповісти
Що ви тут мелете, і кого ви намагаєтесь переконати???
Факти залишаються фактами!!!

1. Дискотека була організована Богданом Іщуком, який є головою студради технічного коледжу ЛНТУ
2. Богдан є членом обласної студради
3. Богдан та інші члени студради займались продажем білетів, основна частина була продана в коледжі де вчаться діти після 9 класу
4. Богдан з іншими членами студради стояли на вході говорили охороні кого пускати, охорона лише перевіряла сумки( хоча по ідеї там мав бути фейсконтроль від золота)
5.там був стриптиз, розпивання спиртних напоїв, і більша кількість непонолітніх залишалась там після 23.00
6. Організатори чомусь удалили зустріч з вечірки у вк, цікаво чому? Це виглядає як замітання слідів, оскільки на фото з вечірки видно неповнолітніх та членів обласної студради


А ще мене цікавить яким чином новина про вечірку з'явилася на волинських новинах? Кореспонденти самі прийшли, чи їм організатори скинули інформацію?
Відповісти
а це вже питайте в Богдана Іщука
Відповісти
Організаторами вечірки є:
Студентська Рада ТК Луцького НТУ
Студентська Рада КТБ СНУ
Студентська Рада ЛКК
Первинна профспілкова організація студентів СНУ

Половина обласної студради, настя шевчик як голова студради має засудити своїх колег за такі заходи, а ті хто безпосередньо організував це бєзобразіє для малолєток не можуть називатись головами студентського самоврядування
Відповісти
До "СРВ" входить 48 навчальних закладів. Мої здібності до арифметики ніколи не були надто сильними, але я чомусь невпевнений, що:
"Студентська Рада ТК Луцького НТУ
Студентська Рада КТБ СНУ
Студентська Рада ЛКК"
це половина організації.
Доречі хотілося б почути хто ще з цитую "членів обласної студради" був на цьому, "феєричному" заході?
Відповісти
Ну раз ти таке освідчене про СРВ, то маєш знати що 48 закладів це просто кількість вищих начальних закладів Волині, але далеко не в кожному університеті є студрада, я вже мовчу про районні пту, більшість цих пту взагалі не чуло про студентське самоврядування і з чим його їдять.
Закладів де є студради, хоча б формально не більше 10-12, а реально працюючих і того менше. Навіть в луцьку не у всіх закладах є студради і це факт.

Так що по суті СРВ це купка студентів з кількох переважно луцьких Вузів, всі решта максимум на конференсію можуть приїхати , бо хоч вбийте мене але я не повірю що студент з полісся буде їздити в Луцьк на збори СРВ
Відповісти
Ви такі обізнані шановнЕ, може представитесь?
Відповісти
А тут не треба бути обізнаним , елементарна логіка
Відповісти
То чому ж ви не хочете представитись шановнЕ? якщо ви такЕ сильнЕ в логіці, я б залюбки у вас повчився, чи принаймні проконсультувався б.
Відповісти
После вас)
Відповісти
Я б з задоволенням вислав вам приватним повідомленням, але ж ви навіть тут не зареєстровані.
Відповісти
Скажу Вам мої шановні так... Мега крута напевне ця ваша Шевчик!!! Якщо хтось з таким зусиллям закидає її болотом... Ай да гарно придумали витянули одну вечірку яку організувала людина, яку можна до Шевчик прив'язати, і в'йо конячка процес пішов..)))А Ви Анастасія молодчинка! Один скромний коментар...ні слова лишнього...заява, про не причетність і все...а далі спокій...по дорослому і виважено! Ви надали пояснення, а далі оправдуватись людина , якій оправдуватись немає за що не буде..))))
Відповісти
Вона раз ляпнула фігню то її тут попустили по повні якщо ще раз насмілиться то взгалі закатають в асвальт
Відповісти
Це нпевне Ігоря Гузя рук справа.
Відповісти
Коли я заходила охорона перевіряла не тільки сумки,в мене і моїх подруг перевіряли паспорт!

і за нами були люди я бачила ,як питалися за паспорт!!!!
Відповісти
Я вам так скажу люди хватить обливати брудом тих осіб які дійсно не причетні до організації вечірки. Якщо Іщук її організовував то нехай і відповідає. Він можливо і зробив помилку но ображати іншу людину за його вчинок не потрібно. Зарас всі хто організовує вечірки то самий Котищук в Севені сходіть і подивіться які там діти ходять но його ніхто за це не обливає брудом. Є в нас міліція і нехай котролює ці заклади.
А такі націоналісти як Гузь і прибічники його якім не подобається те що Щевчик в СРВ і ним можливо опікується Клімчук то хай його це не колише зато вони щось роблять для студентів. А ви так названні націоналісти тільки вмієте цирки влаштовувати дай вам іскру то ви вогонь розпалите. Гузь вже в Ковелі показав свій цирк хватить подивились чомусь він бистро притих. Краще спитайте де в нього гроші взялися відразу на новеньке авто з салону яке коштує приблизно 30 000 тис. дол. а можливо це взятка була щоб притих. Одже друзі затихли за це бо як потрібно то ще багато гав..на вилізе на гору.
Відповісти
Настя хватить писати під різними ніками, ти палишся)))
Відповісти
висоцькій сиди в свому засраному жидичині і не гавкай. патріот хренів! сам бухаєш як чортяка а на інших наговорюєш! Фуууу це так ганебно!
Відповісти
Я борюсь проти регіональської приймальні в історичному, а що зробили ви крім як стелитись під регіони???? І коли це я бухав???? Я не вживаю алкоголю і не палю в нас У Свободі це не прийнятно
Відповісти
Шановні захисники Шевчик, чи можливо сама мега крута шевчик)))))

Якщо ваші крихітні мізки не можуть зрозуміти вчому суть проблеми. А проблема в тому що ряд студентських організацій міста!!!! Не один Богдан Іщук, а кілька студентських рад різних закладів, організували не просто вечірку а мало не оргію з
Відповісти
Шановні захисники Шевчик, чи можливо сама мега-крута шевчик)))))

Якщо ваші крихітні мізки не можуть зрозуміти вчому суть проблеми, я вам поясню. А проблема в тому, що ряд студентських організацій міста!!!! Не один Богдан Іщук, а кілька студентських рад різних закладів, організували не просто вечірку, а мало не оргію з алкоголем, стриптизом, пошлими конкурсами.

Продажем білетів на вечірку займались активісти цих студрад і вони прекрасно бачили кому вони продають білети!!!!

Ви звичайно можете казати що це малолєткі самі прийшли, але зогляду на фотозвіт то як мінімум 90% відвідувачів це діти не більше 16 років, так що ваші намагання переконати нас що це не так, виглядають як мінімум смішно.

Саме тому ви й видалили зустрічі з фотозвітом вечірки із соціальних мереж.
Те що на вечірці були практично одні малолітні є доведеним фактом і ні в кого сумніву не викликає!!!!

Якби цю вечірку робив Вася пупкін із севена це не так страшно ( хоча теж не правильно), але цю вечірку робило ряд студентських рад міста, які мали б займатись зовсім іншими справами, захищати інтереси студентства, виховувати студентських лідерів, а натомість вони ПРОПАГУЮТЬ АЛКОГОЛІЗМ І ПОШЛЯТІНУ СЕРЕД НЕПОВНОЛІТНІХ!!!!!

Друге питання ДО ЧОГО ТУТ СТУДЕНТСЬКА РАДА ВОЛИНІ???

Все дуже просто, активісти і голови органів студентського самоврядування, які організували цей шабаш ЯВЛЯЮТЬСЯ ОСНОВНИМ АКТИВОМ студентської ради волині і дорадчого органу при губернатору!!!!

І їх всі присутні в той вечір в золото могли бачити на вечірці, частина з них разом з Богданом Іщуком стояли на дверях і перевіряли білети, так що вони бачили кого пропускали.
На охорону Золота теж спихати не варто, тому що люди почали сходитись на вечірку після 21:00 і до 23:00 охорона мала повне право їх впускати!!!

Так що по суті Вечірку організувала Студентська Рада Волині, хоч і не від свого імені.

Щодо того до чого Тут Анастасія Шевчик то теж все просто: хоча настя особисто і не організовувала дискотеки, але по суті її організувало більша частина Студентської Ради Волині. Так що настя повинна була втрутитись і якось відреагувати на це. Бо реально виходить що АКТИВІСТИ СТУДЕНТСЬКОЇ РАДИ ВОЛИНІ ПРОПАГУЮТЬ СЕРЕД НЕПОВНОЛІТНІХ АЛКОГОЛІЗМ І ПОШЛЯЦЬКИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ

А вона сховала голову в пісок і намагається відмазатись від вечірки.

І найбільш обурює нахабність організаторів, які ще й публікують на ВОЛИНСЬКИХ НОВИНАХ статтю про свою вечірку, ніби вони організували справді щось корисне для студентів

Так що шановна Анастасія Шевчик ти тут теж замішана, посада голови студради це не тільки права а ще й обовязки, і ти як керівник відповідальна за своїх підлеглих
Відповісти
люди добрі згадайте на афіші організаторами було написано лише три навчальні заклади це кооперативний,лнту-якщо не помиляюсь і щє один назву якого я не памятаю.
До чого тут Настя??
Вона навіть уявлення про цю вечірку не мала!!!
Схаменіться хоч трішкі і зашивиліть тим що є у вас в голові.шкода що зустріч фото і афіші було видалено.дуже шкода...
Відповісти
Вона голова студради і повинна нести відповідальність за те що роблять її підлеглі!!!!


Мені ще цікаво чи тоді як вона підписувалась за підтримку регіонів вона теж уявлення не мала????

Як підписуватись за всі студради під ригівською писюлькою то вона голова і мега-крута, а як більша половина її організації пропагує секс і алкоголь на вечірці для дітей то вона уявлення не має
Відповісти
блін ви задрали вже! все було чудово. вечірка крута дякую організаторам !!!! А на охорону золота не женіть ! Тому що особисто в мене перевіряли і вміт сумки і паспорт так само і в друзів.

а ти висоцький засунь свою свободу далеко і не прикривайся нею. тому що багатьом людям багато чого про тебе відомо. ти просто тупень і все.
Відповісти
І що ж тобі про мене відомо??? Розкажи послухаю))))


А п'яним малолєткам може й було круто, накурились набухались на голі тітькі надивились таким як ти більш нічого й не треба, в твої 15 років)))
Відповісти
Організаторами вечірки були :
Студентська Рада ТК Луцького НТУ
Студентська Рада КТБ СНУ
Студентська Рада ЛКК
Первинна профспілкова організація студентів СНУ

Мені цікаво а керівництво цих закладів знає що за важливі студентські заходи організовують їх студради??? Хоча б не соромили свої ВУЗи
Відповісти
Такі тупі засдрісні люди,які нічого незнають,тому самі й придумують,звичайно ж не можуть написати нічого крім всякого бруду.Знайшли крайньго і раді.Перед тим яке катати тут всяку хєрню на Настю Шевчик і студраду,самі РОЗБЕРІТЬСЯ!І та хто написала,що бачила як Настю Шевчик виносили з клубу,питання - "На що ви надієтесь??"Ті люди які знають Настю ніколи неповірять таким дурницям,тому що небуло такого ніколи!Організовував вечірку Богдан Іщук,він ж не питав дозволу в Насті,чи радився з нею,тому що це ніяк нестосується студради!Чи ви може будете поливати брудом всіх людей які знайомі з організатором цієї вечірки??
Відповісти
Ти шо тупий? Прочитай попередній комент, там написано хто організовував
Відповісти
Велике ДЯКУЮ усім тим людям які завітали на студентську вечірку!!!
Приносимо одночасно вибачення за незручності або промахи, які стались під час проведення нашого свята.
Дуже надіємось, що Тетянин день Вам запам*ятався на довго і Ви буде згадувати його з приємними спогадами!
Нарахнок фотозвіту, він буде опублікований у цій зустрічі найблищим часом!

Окреме дякую тим людям які допомагали в організації та проведені вечірки: Сергій, Настя, Ірина, Каріна, Оксані, Сергій, Артем, Юля, Олександра, Алла, Єва, Діма, Коля, Оля, Вадим, Юля.
Відповісти
Настя???? Чи то бува не шевчик?
Відповісти
А яка ж)
Відповісти
Настя--- це та що танццювала східний танець в золоті
Відповісти
Ота з голими цицями???????
Відповісти
ти не знаєш що таке східний танець??до чого тут голі циці??написав аби написати

подивись фотографії в новинах в побачиш!
Відповісти
А я й бачив голу стриптизерку , це настя танцювала східний танець????
Відповісти
ні , Настя не була роздягнута!вона була у східному кост.мі.а якщо ти не знаєш як костюм виглядає,то прочитай в інтернеті.ти бачу такий цінуватель мистецтва,стидоба не розрізнити стриптиз і східний танець!
Відповісти
Псевдо-студентським псевдо-лідерам варто почати ходити на заняття. Тоді будуть ближчі до студентів, а не до...
Відповісти
Богдан Іщук

S
24 сiч 2013 об 11:34
25 СІЧНЯ СТУДЕНТСЬКА ВЕЧІРКА!!!

НІЧНИЙ КЛУБ "ЗОЛОТО"!

БАГАТО СТРИПТИЗУ ТА ШАЛЕНИХ КОНКУРСІВ!

DJ GOAMI TA DJ SUBSIDE!

MS TAMADAY!

ФОТОЗВІТ NICK1!

КОНФЕТІ ШОУ!

ПОЧАТОК: 22.00!

ПРИДБАННЯ КВИТКІВ: 099 631 88 24!

Maroon 5 – Lucky Strike 3:05
Відповісти
Як писали в пору моєї юності у ФІДО: "фрекни с ориджина фак о бинклистайл аутбаунд", або як можливо писали ви: "слишкам многа букаф". Перечитавши цей шикарний диспут в стилі чат-volchat, дійшов до висновку: якби ще теологію приплести і трішки пожалітись на погані дороги у Волинській області, то вийшов би чудовий вінегрет з усіх інгредієнтів.
Постараюсь написати у стилі пафосних псевдо націоналістично-аналітично-песимістиних коментів із домішком похвали Анастасії та бруду на "Молоді Регіони" в історичному корпусі, правда я ще не зрозумів до чого тут вони.
Отже почали.
Дійові особи:
1.Організатор Богдан Іщук(студент ТК ЛНТУ, член ВОМГО"СРВ") видалив(?) всі згадки про вечірку з соц мережі "ВКОНТАКТІ" після виходу цієї статті тобто після 14:15 30.01.2013. Ніяких пояснень на даний момент не надав.

2.Анастасія Шевчик(студентка СНУ ім. Лесі Українки, голова ВОМГО "СРВ") разом з усіма благородними(?) лицарями, які захищають(?) її "честь і совість" у даному словесному протистоянні(поливанні брудом). Не заставила Б. Іщука спокутувати кров'ю ганьбу і образи нанесені організації. Не змогла втримати в "сталевих рукавицях" і прослідкувати за діями всіх членів "СРВ" і заборонити їм проводити вечірку у їхній особистий час.

3. Достойні аноніми(особи надто відомі щоб підписуватись своїми іменами, ті хто очікує, що їх впізнають по їхньому стилю письма) та Тарас Висоцький(студент СНУ ім. Лесі Українки, яскравий приклад борця за справедливість, який зробив так багато, але я боюсь, що мій "пробіл" не витримає цього випробування, тому про це не писатиму). Дивуються як таких жахливих людей (Анастасія Шевчик та її захисники) носить земля, які агітували за "Партію Регіонів"(?), не хочуть виганяти громадську організацію "Молоді Регіони" з історичного корпусу СНУ(я так зрозумів, що це особиста власність Анастасії Шевчик, інакше дивно, як така кількість "борців за правду" не змогла з цим впоратись), скласти повноваження, прибирати за вами лайно, зробити Луцьк чистим, закрити дірку в бюджеті, ой вибачте захопився.

Чекатимемо нових матеріалів для аналізу проблематики та природи поширення коментарів та підняття сайту "www.volynpost.com" у рейтингах гуглу та яндексу. І звичайно щоб поставити у цій ситуації остаточний і жирний смайлик.

З повагою, Azzi(борець за баланс сили та вівсяне печиво)...
Відповісти
Ахаха сміх та й годі)))) намагаються відвести увагу від проблеми
Відповісти
Ганьба Шевчик!!!! Вона підлабузниця регіоналів!!!! На виборах користуючись посадою голови СТУДЕНТСЬКОЇ РАДИ ВОЛИНІ, агітувала за ПР!!! А чи вповноважували її студенти на це????
Відповісти
Ви що тупі чи прикидаєтесь??? Регіони закручують гайки студентам де тільки можна, позрізали стипендії студентам, відмінили пільги на проїзд, на історичному факультеті всупереч закону який забороняє політичним партіям проводити агітацію в навчальних закладах, оселились молоді регіони. Я намагаюсь боротись з цим всіма можливими способами зібрав підписи студентів, написав заяву в обласну раду

А що зробила Студентська Рада Волині для студентів????? Коли регіони зрізали стипендії ви мовчали, коли скасували пільги на проїзд ви теж не заступились, коли я воюю з регіонами ви теж не підтримуєте.

Ви не лише не захищаєте інтереси студентства, а навпаки Анастасія Шевчик як голова СТУДЕНТСЬКОЇ РАДИ ВОЛИНІ, фактично найбільшого органу студентського самоврядування в області, агітує за Партію Регіонів.
Більше того вона не радиться зі студентством, бо студентство волині ніколи не вповноважувашо шевчик на таке
Відповісти
цікаво хто придумав організаторів, так як на афіші зазначено в організаторах тільки ТКЛНТУ, коперативний,СНУ, та профком СНУ..просто фантазуєте..і бачу немає більше вам про що всім тут говорити!
У кожного є свої недоліки, ви вцепилися у цю вечірку, але по наших нічних клубах повно малолітніх, це недолік фейсконтроль та виховання батьків!
Зрозумійте, що це просто людина а саме Богдан Іщук зробив вечірку та є люди які підтримали його у цьому, це не був проект студради!!!!!
Але я бачю вам аби когось обісрати, ну то давайте!
Відповісти
Люди ви там були? бачили?...80% тих хто пише не були там і не бачили нічього! В золото були в 1000 разів гірші дискотеки і так само відвідували діти. А ви роздули з мухи слона! Діло не тільки в цій вечірці діло в тому що в цей заклад ходить дітвора і про це відомо в всім в нашому місті! Діти к яких нікуди не пускають знаходять притон в ЗолотО! Схаменітся вини організаторів вечірки адже вони теж можна сказати ще діти! Розбератись тут потрібно поперше з власниками клубу і правоохоронними органами які відповідають за це!
Відповісти
здається комусь знов прийдеться червоніти і кусати лікті.
Відповісти
Якщо людина займається якимось видом діяльності в даному випадку студентське самоврядування, то вона має відповідати цьому.

Як би ви ставились до священника який в день церкві говорить про Бога, а ввечері танцює стриптиз в клубі?

Можливо це теж його особиста справа і ніхто не має права його критикувати??? І церква не повинна йому ламати руки і забороняти це робити, це ж його особистий час
Відповісти
То Іщук вже і священник, круто, мо ще щось нове про нього дізнаюсь
Відповісти
Це як приклад
Відповісти
Досить винити Богдана Іщука він ні в чому не винний! Можливо він дійсно зробив помилку але діло не тільки в цій вечірці!Добре цю вечірку організовували студенти ,зробили помилку...
а що говорити про інші вечірки які організовують організатори-професіонали??...а? де тоді фейс контроль був?...ви всі обкидали лайном Богдана. Розбиратись потрібно тут не з ним а з людьми які повинні все це контролювати!... Притензії,побажання,пропозиції до власників клубу і людей які відповідаються за відвідання клубу неповнолітніми!
Відповісти
Досить винити власників клубу!!! Вони ні вчому не винні!!! Ті малолєткі шо їм Богдан і його товариші зі Студентської ради Волині продали білети, почали сходитись близько 21 години, так що адміністрація мала повне право їх пускати , вони могли вільно бути там аж до 23:00

На дверях стояв Іщук з бейджиком і казав кого пускати, так що організатори повністю контролювали ситуацію і добре знали хто заходив

До того ж золото тут взагалі не при чому, тому що воно лише надало в оренду приміщення а вже що в цьому приміщенні робили організатори це їх відповідальність
Відповісти
Якщо ви з організаторами підписували договір в якому ви звільняєтесь від відповідальності за вечірку то тоді організатори несуть повну відповідальність! а так ))) хто забезпечував охорону та персонал? чи вони теж орендовуються?)) в даному випадку охорона мала повне право не пустити неповнолітню особу, без згоди організаторів
Відповісти
Я так розумію,цей закидон в сторону Студради Волині,і Насті Шевчик зокрема-діло рук людей небайдужих,а скоріше всього її ворогів,конкурентів. Нехай ці "обсирали" поцікавляться списком її добрив справ,"Школою лідера","Студіналія","Серце до серця" та ін. А мами,що не встані своїх гуляк втримати вдома нехай борються з пянством дітей,а не з клубами,куди люди ідуть свідомо. Нічне життя ніяк не заважає достойним людям,інколи тусовщики навіть не проти доброго діла,як у випадку з Благодійними вечірками. Іщук організовував,він це не приховує,він старався не пускати неповнолітніх. А циці і в неті кому треба побачать. Спасіння потопаючих - діло рук самих потопаючих,так що хто вважає ці вечірки негативом,не знаю навіщо туди свідомо йшли.
Відповісти
А ще шалений стриптиз, п'яні малолєткі і просто класна вечьорка Шевчик вперьод
Відповісти
як в воду "перд...")ти про що конкретно. Шевчик ніяк не за вечірки будь-якого плану. Це ідея Іщука,і прикуси язика,якщо не дійшло ше,що з ним або без нього "пяні"малалєтки найшли б де потусити в цей день.
Відповісти
Але де б вони знайшли БАГАТО СТРИПТИЗУ І ШАЛЕНИХ КОНКУРСІ???? За 25 грн)))))
Відповісти
Тарасе ти молодець, так цим регіоналівським запроданцям і треба!! Свобода прийде порядок наведе
Відповісти
Все ж таки мене цікавить що там з агітацією за регіони на виборах, і як шевчик це пояснить? Це аж ніяк не бруд? Я сама бачила ті агіткі просто не придала цьому значення?
Відповісти
Тарас,приходь на Студраду,побачиш,що зі студенством радяться. А те що ми не студрада не займається,тим чим ти,не робить її безкорисною,знову ж - приходь побачиш. І кста,повідом народу коли чогось добєшся,думаю ти не більше ніж пшик,і не вмієш з людьми співпрацювати,як інші гром.організації.
Відповісти
Цікаво коли ж то зі студентами радились коли настя публічно заявила про свою підтримку партії регіонів??? Я можу поспорити що ви й не знали про це
Відповісти
я б вам відповів, якби ви хоча б своїм іменем підписались.
Відповісти
Тарасе не звертай на них увагу, всі і так зрозуміли що шевчик продажна шкура якій наплювати на студентів і яка тримається лише за своє крісло
І що зручно сидіти на в кріслі голови , вона ладна цілувати дупу хоч регіоналам хоч комунякам, і чхати вона хотіла на студентів і їх інтереси
Відповісти
Вони будуть шо хоч говорити лиш би відвернути увагу від свого вчинку
Відповісти
Від якого ж це цікаво вчинку? Я наприклад чужим іменем не підписуюсь, і нікого не дискредитую, в давні часи за використання чужого імені могли і стратити...
Відповісти
Стосовно чужого імені http://www.azzifamily.com/origin.html

Стосовно вчинку закрєпітєльний http://mp.org.ua/yak-vmyrayut-hromadski-diyachi-na-vyborah-2012/#.UQryA3waySM

Вже всі зрозуміли про що тут, тільки ви вперто намагаєтесь не бачити очевидного
Відповісти
Я писав людині яка під іменем Тараса поливає тут брудом...
Відповісти
Тарас правду пише
Відповісти
Та не Тарас це! Як же повільно ви обробляєте інформацію, вас з амебою на навчанні не порівнювали?
Відповісти
ХохлоСрач конкретный.
И это молодеж.
И это будущее Украины?
Горе стране где такая "интеллегенция".
Развалят окончательно и удерут за бугор пускать сопли о "неньки Украине" в диаспорийских кабаках.
Відповісти
просто убого це все читати, таке враження, що ви вирішуєте просто глобальну проблему у цих коментарах!
Кожен починає з себе, перш за все!
Я була на вечірці та бачила, що там робилось, у мене перевіряв документи охоронець, та переконався що є мені 18!
У всіх інших малолітніх були такзвані "ксіви". охоронцям було особо срать хто проходить, а Іщук нічього не рішав там, при мені не впустили 4 людей!
Вам аби це до чьогось привязати, от обісрати студраду.! Гляньте на любу вечірку Делайт там теж купа малолітніх, згідайте тільки вечірку на 17 листопада, більше ніж 500 людей і 60% малолітніх, але ж нє про це всім всерівно,цюж вечірку з тим самим контингентом шо завжди зробила студрада, треба ж обосрать!
Відповісти
Настя ти палишся))))))
Відповісти
Ч. 1 ст. 156. КУ Розбещення неповнолітніх

1. Вчинення розпусних дій щодо особи, яка не досягла шістнадцятирічного віку, -

караються арештом на строк до шести місяців або обмеженням волі на строк до трьох років.

2. Об'єкт злочину - статева недоторканість і нормальний фізичний, психічний і соціальний розвиток неповнолітніх.

3. Потерпілим виступає особа чоловічої або жіночої статі, яка не досягла 16-річного віку. Для кваліфікації діяння за ст. 156 не має значення, чи досягла потерпіла особа статевої зрілості, хто був ініціатором вчинення розпусних дій, а також характеристика потерпілої особи (попереднє ведення статевого життя, наявність сексуального досвіду тощо).

4. З об'єктивної сторони злочин виражається у вчиненні розпусних дій сексуального характеру, здатних викликати фізичне і моральне розбещення неповнолітніх. Розпусні дії можуть бути як фізичними, так і інтелектуальними.

Інтелектуальне розбещення може полягати, наприклад, у цинічних розмовах з потерпілим на сексуальні теми, розповіді відвертих, натуралістичних сексуальних історій, фотографуванні потерпілих в різних сексуальних позах, демонстрації порнографічних предметів. Використання в процесі вчинення розпусних дій творів, зображень або інших предметів порнографічного характеру, а також примушування до участі у їх створенні потребує додаткової кваліфікації за відповідною частиною ст. 301.







Відповісти
Гола стриптизерша і пошлі конкурси які імітують статевий акт, а також фото неповнолітніх у сексуальних позах підпадають під статтю
Відповісти
Ніде, ні в яких статтях і інтерв*ю не зазначено що організатором є СРВ!!!
Звідки така інфа??
Обдумуйте те що пишите!
Відповісти
Організатором вечірки були органи студентського самоврядування 5 Вузів міста
Відповісти
Я не маю відношення до коментарів під цією новиною
Відповісти
Я не маю відношення до коментарів під цією новиною. Низько, підло і убого коментувати під чужим ім'ям!
Відповісти
Радакція інернет-видання ВолиньPost запровадила нове правило розміщення коментарів під публікаціями:

1.6. Незареєстрований користувач не має права використовувати в якості ніку (свого довільного «імені», під яким він лишає коментар) ім’я та прізвище. В разі, якщо незареєстрований користувач використовуватиме ім’я та прізвище, адміністрація може замінити його на нік «Анонім». Така норма необхідна, аби уникнути зловживань.

Якщо читач хоче коментувати новини під власним іменем та прізвищем, він повинен зареєструватися.
Відповісти
то може ви з цієї новини розпочніть? а то на людину бруду налили, іншу людину підставили, а це й досі висить у Вас на сайті!?
Відповісти
Просто людина хотіла повимахуватись , почитати нотації і показати який він патріот, а коли запахло смаленим дав задню
Відповісти
на мою думку, Пан Редактор все зрозуміло написав. Анонім, він і в Африці анонім...
Відповісти
Організаторами були 4 людини з різних вузів!
Але це ніяк не робилось через орган студ. самоврядування!
Якшо людина із студради шось робить це не значить, що це робить студрада!
Вам нема до чого бачу вцепитися!
Аби попіздєть
Відповісти
В прес-релізі написано що

Організаторами вечірки були :
Студентська Рада ТК Луцького НТУ
Студентська Рада КТБ СНУ
Студентська Рада ЛКК
Первинна профспілкова організація студентів СНУ
Відповісти
А от на офіційній сторінці СТУДЕНТСЬКОЇ РАДИ ВОЛИНІ, в соціальній мережі в контакті, як і на сторінках самої шевчик та більшості активістів студради активно рекламувалася вечірка, там і афіша і відео, і посилання на фотозвіт так що студрада разом із шевчик активно піарили цю вечірку, тому заяви шевчик що вона нічого не знала про вечірку і що ні вона ні студрада ніякого відношення до вечірки не мають це як мінімум брехня!!!
Відповісти
Це простий піар!!!!
Відповісти
Чому ж вони не піарять вечірки севена, голівуда??? А дуже просто , тому що до тих вечірок вони дійсно не мають ніякого відношення, а до цієї мають
Відповісти
Тому що це робив Учасник студентської ради, а не студентська рада. Піарили просто по дружньому.
Відповісти
Ну наконецто.....совершылось)))
Відповісти
до чого тут вже регіони?
йдеться сова про малих в нічних клубах.
а ти, Висоцький, завжди лізеш зі своєю політикою.
Відповісти
А шо там негри ще роблять? \о
Відповісти
Я зовсім не розумію навіщо в нічні клуби пускають неповнолітніх дивлячись фото з дискотеки 70% неповнолітні від 14 років.... Мммм скоро мою племіницю якій 5 років туди теж пустять? В нічних клубах одні діти ходять навіть не хочеться туди іти. Одні малалєткі накурені, п*ьяні . Це жах!!!!!!!!!!!!!1
Відповісти
Всі на вході показували "Мультіпаспорт")
Відповісти
От как надо лизать
http://www.voladm.gov.ua/index.php?option=com_k2&view=item&id=5154:борис-клімчук-почесний-член-студентської-ради-волині
Відповісти
Хух... нарешті прочитав всі пости під цією новиною!

Я вам може одне сказати, всі хто тут захищав одну чи другу сторону конфлікту, чи був просто нейтральним - НЕПРАВІ!
Нагадало це звичайне пліткарство бабок коло під'їзду!!!

Ні один із Вас не має права судити будь кого! На те у нас є закон і вповноважені органи влади!
А те про що ви тут пліткували декілька днів - пусті слова! Звичайно, у кожного є своя думка і кожен хоче показати що він найрозумніший, але чи це доречно в даній ситуації?

Будьте розумними, ідіть на роботу, в школу, в університет і працюйте чи навчайтесь на благо своєї сім'ї чи хоча б на своє благо! (замість того щоб тут розводити плітки)!
Відповісти
Бодя, хватить залівати, всеодно ти не правий
Відповісти
Доброго дня шановні коментатори!
Прочитавши дану статтю,і дізнавшись,що 1-м з організаторів вечірки,був мій навчальний заклад,в якому я був головою студради,не міг не прокоментувати дану ситуацію:
1.Анастасія Шевчик досить таки порядна і розумна дівчина,я сам особисто з нею знайомий,і проводили ми теж вечірки,на яких все було спокійно,а те що пишуть про неї,що хтось там бачив,що її виносили п'яною,чи ще щось подібне - це просто тупі люди,які у своєму житті нічого не добились і ніколи не доб'ються.
2.Щодо продажу білетів:Так,як я організував також вечірки,білети продавались лише повнолітнім студентам.Організатори знають кому продавати білети,а кому не продавати.Вибачте,якщо 18 річний студент купив 5 білетів за 1 раз,не факт,що він роздасть білети повнолітнім студентам.
3.Щодо випивки:У статті вказано,що охорона перевіряла сумки і кармани,а значить пронести з собою не можна було ніякого спиртного.Якщо діти понапивались,то значить це сталось в самому клубі.Організатори не спроможні все контролювати,на це ще є адміністрація закладу.
4.Оскільки не всі студенти неповнолітні,вечірка була для них до 23,00.А після 23,00 розпочинається звичайна дискотека в нічному клубі,і якщо хочеш залишитись,то платиш заново за вхід і залишаєшся.
А от влада наша замість того,щоб блокувати трибуни,і вирішувати ситуацію кулаками,краще б зайнялась потрібними законами.
Змиріться,що нинішня молодь деградує!!!!
Відповісти
Давайте не будемо сунути сюди Настю Шевчик та Богдана Іщука
ви просто заздрите тому що вони добились у свому житті
Відповісти
Останні новини
Депутата міськради зацікавили малолітні у нічному клубі Луцька
30 січень, 2013, 14:15