Танці, бійки, кавалери… Як святкують День Молоді у волинській глибинці. ФОТО
Журналісти інтертнет-видання ВолиньPost побували на День Молоді у волинській глибинці, а саме у двох селах Локачинського району та одному селі на Горохівщині.
Нам вдалося поспілкуватися з місцевою молоддю та побачити неміські, святкові й колоритні розваги.
Перший розважальний заклад в населеному пункті зустрів не дуже привітно. У селі знаходився диско-бар, який працював у нічному режимі. Не встигли вийти з автомобіля, як, «нарвалися» на місцевих авторитетів, які не дуже привітно сприйняли чужинців. Не дивлячись на мерехтіння святкових вогників і душевну музику, в середині закладу майже не було відвідувачів, адже більшість з контингенту (біля десяти молодиків) святкували на літній терасі бару. Як і очікувалось, окремим красеням кортіло влаштувати розбірки немісцевим відвідувачам "їхнього" закладу. Тому рішення було не залишатись надовго, а продовжити свою подорож нічним життям волинського села. Навздогін авто кинувся хлопчина в блакитній сорочці, який напевне, почав святкувати ще зранку, демонструючи непристойними жестами свою "гостинність", "вихованість" і "тверезість". Не наздогнав, тому повернувся досвятковувати свій День Молоді у "свій" клуб, куди хвилину тому намагалися потрапити чужинці.
У цьому ж населеному пункті є Будинок культури, проте, популярністю він не користується. Назважаючи на те, що у цей вечір на дискотеці мала б бути «естрада» (ред. жива музика) людей зібралося менше, аніж біля бару. Проте, на журналістів вони відреагували спокійніше. Хлопці і дівчата познайомилися з нами і навіть дали інтерв'ю.
Дівчина, яка прийшла на танці до клубу зазначила: «Немає куди піти. Хочемо в селі свою дискотеку, щоб не потрібно було б кудись їздити». Окрім того, панянка розповіла, якщо дискотеки і влаштовують, то – недовго, і тому вся молодь іде продовжувати гуляння до бару (там, де нещодавно "блакитна сорочка" тримала оборону, захищаючи клуб від чужинців).
Наступний населений пункт зустрів взагалі колоритним закладом. Не одразу можна здогадатись, що тут розташований своєрідний торгово-розважальний центр, адже на цій симпатичній хатині яскравого зеленого кольору немає ні таблички, ні будь-якого іншого розпізнавального знаку. Вдень хатина виконує функції магазину, де пані продавець продасть вам всяку всячину: від граблів до свіжого хлібця, а ввечері в будинку починає бурлити життя, і хатина-магазин стає баром та дискотекою, а пані продавець, відповідно, барменом та діджеєм. Щоправда, людей там було не дуже густо. Присутні хлопці без проблем погодилися сфотографуватися. Інцидент виник з іншими відвідувачами (дві пані, одна з яких доволі молодого віку та чоловіки, котрим очевидно за 50). Саме їх продавець-бармен-діджей почала виштовхувати, як тільки побачила фотоапарат. Панянка з «гоп-четвірки», підійшовши до нас, спробувала вивести на вулицю, сказала, що на дворі вона виходить краще, хоча саме її ніхто і не фотографував. Йти спілкуватися з підозріло-привітною і дещо нетверезою дівчиною ми не наважилися. Але від'їхати без проблем не вдалося. Четвірка наздогнала автомобіль і оточила його. Почали вимагати прозвітувати, що нафотографували. Сказали, що ми не знаємо на «кого нарвалися». Також "чудова четвірка" розпочала гучну дискусію на тему:" а може вони приїхали зі Сходу нас фотографувати?". Пані, яка виглядала більш зріло, взагалі подумала, що знімають саме її: «Я тут 20 років не була в селі, приїхала, а мене відразу ж фотографують», - зітхнула жінка, затягнувши цигарку.
Вихід був один – втекти. Що ми і зробили.
Третій заклад, і нарешті ми потрапили на справжню дискотеку. Багато молоді, місцеві співаки. Дівчата з кавалерами. Справжня сільська бійка а-ля "село на село", щоправда, подробиць якої ми не бачили. Бачили лише, що в один бік від бару побігло хлопців десь 30. Клуб був заповнений вщент, адже грав горохівський музика, який зібрав в цей вечір аншлаг. Серед аудиторії присутніх на День Молоді були й сивочолі мужчини, які енергійно танцювали, даючи фору багатьом молодикам. Ті компанії, яким не вистачило столиків в закладі, розмістили свої фуршети на капотах автівок, припаркованих неподалік.
У всіх населених пунктах, в яких ми побували, танці в основному відбуваються у барах. Будинок культури функціонував лише в одному селі. Такого розуміння, як сільський клуб, немає. Молодь збирається у тих місцях, де без проблем можна купити випивку, та й то - музика і танці там лише по великих святах. А так, щоб відпочити, то місцеві їздять на «багатші села», де навіть той самий бар виглядає більш-менш адекватно. В жодному закладі немає охоронця чи людини, яка б дивилась за порядком, відтак їхні функції на свій манер переймають "блакитні сорочки", які влаштовують розбірки всім незнайомцям без будь-яких причин, або ж жінка-продавець, котра змушена самотужки випроваджувати із закладу нетверезу "чудову четвірку", що можуть пручатися і сидіти далі.
Отож, як бачимо, дозвілля на селі залишає бажати кращого і справа не у менталітеті, а в тому, що у сільській місцевості молодим людям практично немає, де подітися. Якщо раніше скрізь функціонували клуби, в яких щонеділі проводили танці, то зараз їхнє місце зайняли місцеві бізнесмени, або точніше, і навіть не варто боятися цього слова, "бариги", які готові розливати розведений спирт з-під прилавка, всім, хто заплатить гроші, які заробляють на сільських вихідних і молодіжному алкоголізмі. Безконтрольність цих сільських монополістів дозволяє диктувати умови культури і дозвілля у певному населеному пункті. І молодь буде продовжувати ходити в магазини-бари, адже зібратися більше їм нема де.
Юлія ОСТАПОВИЧ, Наталка ПОЛІЩУК (ВoлиньPost)
Бажаєте дізнаватися головні новини Луцька та Волині першими? Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram! Також за нашим сайтом можна стежити у Twitter та Instagram.
Нам вдалося поспілкуватися з місцевою молоддю та побачити неміські, святкові й колоритні розваги.
Перший розважальний заклад в населеному пункті зустрів не дуже привітно. У селі знаходився диско-бар, який працював у нічному режимі. Не встигли вийти з автомобіля, як, «нарвалися» на місцевих авторитетів, які не дуже привітно сприйняли чужинців. Не дивлячись на мерехтіння святкових вогників і душевну музику, в середині закладу майже не було відвідувачів, адже більшість з контингенту (біля десяти молодиків) святкували на літній терасі бару. Як і очікувалось, окремим красеням кортіло влаштувати розбірки немісцевим відвідувачам "їхнього" закладу. Тому рішення було не залишатись надовго, а продовжити свою подорож нічним життям волинського села. Навздогін авто кинувся хлопчина в блакитній сорочці, який напевне, почав святкувати ще зранку, демонструючи непристойними жестами свою "гостинність", "вихованість" і "тверезість". Не наздогнав, тому повернувся досвятковувати свій День Молоді у "свій" клуб, куди хвилину тому намагалися потрапити чужинці.
У цьому ж населеному пункті є Будинок культури, проте, популярністю він не користується. Назважаючи на те, що у цей вечір на дискотеці мала б бути «естрада» (ред. жива музика) людей зібралося менше, аніж біля бару. Проте, на журналістів вони відреагували спокійніше. Хлопці і дівчата познайомилися з нами і навіть дали інтерв'ю.
Дівчина, яка прийшла на танці до клубу зазначила: «Немає куди піти. Хочемо в селі свою дискотеку, щоб не потрібно було б кудись їздити». Окрім того, панянка розповіла, якщо дискотеки і влаштовують, то – недовго, і тому вся молодь іде продовжувати гуляння до бару (там, де нещодавно "блакитна сорочка" тримала оборону, захищаючи клуб від чужинців).
Наступний населений пункт зустрів взагалі колоритним закладом. Не одразу можна здогадатись, що тут розташований своєрідний торгово-розважальний центр, адже на цій симпатичній хатині яскравого зеленого кольору немає ні таблички, ні будь-якого іншого розпізнавального знаку. Вдень хатина виконує функції магазину, де пані продавець продасть вам всяку всячину: від граблів до свіжого хлібця, а ввечері в будинку починає бурлити життя, і хатина-магазин стає баром та дискотекою, а пані продавець, відповідно, барменом та діджеєм. Щоправда, людей там було не дуже густо. Присутні хлопці без проблем погодилися сфотографуватися. Інцидент виник з іншими відвідувачами (дві пані, одна з яких доволі молодого віку та чоловіки, котрим очевидно за 50). Саме їх продавець-бармен-діджей почала виштовхувати, як тільки побачила фотоапарат. Панянка з «гоп-четвірки», підійшовши до нас, спробувала вивести на вулицю, сказала, що на дворі вона виходить краще, хоча саме її ніхто і не фотографував. Йти спілкуватися з підозріло-привітною і дещо нетверезою дівчиною ми не наважилися. Але від'їхати без проблем не вдалося. Четвірка наздогнала автомобіль і оточила його. Почали вимагати прозвітувати, що нафотографували. Сказали, що ми не знаємо на «кого нарвалися». Також "чудова четвірка" розпочала гучну дискусію на тему:" а може вони приїхали зі Сходу нас фотографувати?". Пані, яка виглядала більш зріло, взагалі подумала, що знімають саме її: «Я тут 20 років не була в селі, приїхала, а мене відразу ж фотографують», - зітхнула жінка, затягнувши цигарку.
Вихід був один – втекти. Що ми і зробили.
Третій заклад, і нарешті ми потрапили на справжню дискотеку. Багато молоді, місцеві співаки. Дівчата з кавалерами. Справжня сільська бійка а-ля "село на село", щоправда, подробиць якої ми не бачили. Бачили лише, що в один бік від бару побігло хлопців десь 30. Клуб був заповнений вщент, адже грав горохівський музика, який зібрав в цей вечір аншлаг. Серед аудиторії присутніх на День Молоді були й сивочолі мужчини, які енергійно танцювали, даючи фору багатьом молодикам. Ті компанії, яким не вистачило столиків в закладі, розмістили свої фуршети на капотах автівок, припаркованих неподалік.
У всіх населених пунктах, в яких ми побували, танці в основному відбуваються у барах. Будинок культури функціонував лише в одному селі. Такого розуміння, як сільський клуб, немає. Молодь збирається у тих місцях, де без проблем можна купити випивку, та й то - музика і танці там лише по великих святах. А так, щоб відпочити, то місцеві їздять на «багатші села», де навіть той самий бар виглядає більш-менш адекватно. В жодному закладі немає охоронця чи людини, яка б дивилась за порядком, відтак їхні функції на свій манер переймають "блакитні сорочки", які влаштовують розбірки всім незнайомцям без будь-яких причин, або ж жінка-продавець, котра змушена самотужки випроваджувати із закладу нетверезу "чудову четвірку", що можуть пручатися і сидіти далі.
Отож, як бачимо, дозвілля на селі залишає бажати кращого і справа не у менталітеті, а в тому, що у сільській місцевості молодим людям практично немає, де подітися. Якщо раніше скрізь функціонували клуби, в яких щонеділі проводили танці, то зараз їхнє місце зайняли місцеві бізнесмени, або точніше, і навіть не варто боятися цього слова, "бариги", які готові розливати розведений спирт з-під прилавка, всім, хто заплатить гроші, які заробляють на сільських вихідних і молодіжному алкоголізмі. Безконтрольність цих сільських монополістів дозволяє диктувати умови культури і дозвілля у певному населеному пункті. І молодь буде продовжувати ходити в магазини-бари, адже зібратися більше їм нема де.
Юлія ОСТАПОВИЧ, Наталка ПОЛІЩУК (ВoлиньPost)
Бажаєте дізнаватися головні новини Луцька та Волині першими? Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram! Також за нашим сайтом можна стежити у Twitter та Instagram.
Якщо Ви зауважили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
Коментарі 56
Останні статті
Під Луцьким замком «звили гніздо» наркомани. ФОТО
05 липень, 2015, 19:45
Ми на рідній землі, тож переможемо! - репортаж із зони АТО. ФОТО
01 липень, 2015, 12:08
Танці, бійки, кавалери… Як святкують День Молоді у волинській глибинці. ФОТО
01 липень, 2015, 11:20
Червонокнижні тваринки заселили цілий район у Луцьку
30 червень, 2015, 22:05
«Священний Грааль» Волинської митниці, або Хто ховає злочинну «Атлантиду»?
30 червень, 2015, 22:00
Останні новини
США нарощуватимуть військову допомогу Україні
Сьогодні, 03:32
22 листопада на Волині: гортаючи календар
Сьогодні, 00:00
за майбутнє можна бути спокійним
А то непонятно.
я думаю і так відомо який пздц робиться в селах. та заради бога, такий самий як і в селах типу Луцьк. Думаю не варто псувати своє єдине життя (тим хто при розумі), а валити з цієї країни в слід за очі.
День божий минає,
І знову люд потомлений,
І все спочиває.
Тілько я, мов окаянний,
І день і ніч плачу
На розпуттях велелюдних,
І ніхто не бачить,
І не бачить, і не знає —
Оглухли, не чують;
Кайданами міняються,
Правдою торгують.
І Господа зневажають,
Людей запрягають
В тяжкі ярма. Орють лихо,
Лихом засівають,
А що вродить? побачите,
Які будуть жни́ва!
Схаменіться, недолюди,
Діти юродиві!
Подивіться на рай тихий,
На свою країну,
Полюбіте щирим серцем
Велику руїну,
Розкуйтеся, братайтеся,
У чужому краю
Не шукайте, не питайте
Того, що немає
І на небі, а не тілько
На чужому полі.
В своїй хаті своя й правда,
І сила, і воля. /349/
Нема на світі України,
Немає другого Дніпра,
А ви претеся на чужину
Шукати доброго добра,
Добра святого. Волі! волі!
Братерства братнього! Найшли,
Несли, несли з чужого поля
І в Україну принесли
Великих слов велику силу,
Та й більш нічого. Кричите,
Що Бог создав вас не на те,
Щоб ви неправді поклонились!..
І хилитесь, як і хилились!
І знову шкуру дерете
З братів незрящих, гречкосіїв,
І сонця-правди дозрівать
В німецькі землі, не чужії,
Претеся знову!.. Якби взять
І всю мізерію з собою,
Дідами крадене добро,
Тойді оставсь би сиротою
З святими горами Дніпро!
Ох, якби те сталось, щоб ви не вертались,
Щоб там і здихали, де ви поросли!
Не плакали б діти, мати б не ридала,
Не чули б у Бога вашої хули.
І сонце не гріло б смердячого гною
На чистій, широкій, на вольній землі.
І люди б не знали, що ви за орли,
І не покивали б на вас головою.
Схаменіться! будьте люди,
Бо лихо вам буде.
Розкуються незабаром
Заковані люде,
Настане суд, заговорять
І Дніпро, і гори!
І потече сторіками
Кров у синє море
Дітей ваших... і не буде
Кому помагати.
Одцурається брат брата
І дитини мати.
І дим хмарою заступить /350/
Сонце перед вами,
І навіки прокленетесь
Своїми синами!
Умийтеся! образ Божий
Багном не скверніте.
Не дуріте дітей ваших,
Що вони на світі
На те тілько, щоб панувать...
Бо невчене око
Загляне їм в саму душу
Глибоко! глибоко!
Дознаються небожата,
Чия на вас шкура,
Та й засядуть, і премудрих
Немудрі одурять!
Для Польщi це тi самi злиднi, що i тут нашi зарплати.
Iнша рiч - середовище проживання.
Випадковий емiгрант з довоенного Криму до Польщi пiдкреслив саме це: "Мене не так цiкавить вже зарплата, вона в Польщi вирiвняна, як середовище проживання моеii сiм`i.
2)ти років би зо п'ять тому прогулялася б в укр.нац. вбранні, то ті твої сьогоднішні побратими ржали би з тебе дури/дурака.
3) в відповідь на твої скам'янілості, тримай кльову пісню Фіолет-Тануна.
Коли дивишся збірники приколів на ютубі, то із заходу молодь то на скейтах, то ще щось цікаве, а наших чи росіян тільки п'яних фіксує відеокамера. Не хочеться цього слова казати, але наші націі бидлячі
Вся молодь як не в польщі то десь інше.
Якщо ж Ви "шановні" журналісти хотіли просвітити про день молоді. ТО БЛ.... можна показати, як реально святкують в селах... а не вибрати самі ... клуби